Vanochtend nog niet ongesteld toch maar eens een testje en dit was het resultaat.. Ik zit echt met trillende handen, zo blij! Nooit verwacht dat ik de eerste ronde meteen zwanger zou raken!
Gefeliciteerd! Ik heb je ff gevolgd in berichten, dus super leuk om te lezen dat het raak is! Proficiat!!
GEFELICITEERD!!! Kun je zoooo lang wachten om het vanavond pas te vertellen???? Zou ik heeeel knap vinden!
Hihi, ik zag het ook net! Oepsie, kun je zien hoe ondersteboven ik ervan ben! Ik denk dat ik wel kan wachten! Heb genoeg dingetjes gepland staan vandaag! Ik ga lekker voor hem koken en hij is meestal op vrijdag vrij vroeg thuis dus uurtje of 4 's middags!
Haha thnx ladies! Tot op heden vriend nog niet gebeld oid... Gaat goed so far, om 3 uur bij vriendin koffie leuten nog even boodschapjes doen en voor je het weet issie thuis!
Woow, wat heerlijk voor je!! Gefeliciteerd!! En ik begrijp wel hoe spannend het is om vanavond aan je vriend te gaan vertellen. Weet je al hoe je dat gaat doen? Geef je hem een cadeautje of schreeuw je het gewoon meteen uit als hij thuis komt? Veel plezier!!
Ik heb een kadootje dat ik hem geef omdat hij de eerste maand proberen zo lief heeft meegedacht en gehoopt. Erin zit het boek Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt een mutsje en 2 paar mini sokjes. In het mutsje zitten mijn testen van vanmorgen!
gefeliciteerd!!! en het kan heel goed dat zie je maar weer zwanger worden in de eerste ronde hier 2x gelukt haha. veel plezier met vertellen vandaag!
Wat leuk! Ben echt benieuwd hoe hij gaat reageren of misschien zijn jullie het inmiddels al samen aan het vieren
@ Romper... Hij is nog niet thuis!!! Hij zou wat eerder komen maar laat nu nog eventjes op zich wachten. Ik wordt er helemaal zenuwachtig van! Ik heb trouwens ook kinderchampagne gekocht hihi