Na een jaar pauze omdat we 2 miskramen hebben gehad. Zijn we nu sinds afgelopen januari weer bezig voor een klein wondertje. Vandaag is mijn NOD. En vanaf dinsdagmiddag test ik al positief!! (6 positieve testen in totaal, nu geloof ik het inmiddels wel ) Het is nog zo onwerkelijk allemaal, maar het voelt ook zo heerlijk!. Als alles goed mag gaan verwachten wij op 25 december van dit jaar ons 1e wondertje.........een kerst wondertje
2 miskramen en toen een jaar pauze genomen? Knap hoor.. Om er echt even de tijd voor te nemen. Ik wens je nu een hele goede zwangerschap toe! GEFELICITEERD!!!
Dank jullie wel allemaal. Dat jaar pauze heeft wel goed gedaan. Ik weet dat het nog heeeeeel pril is en dat er nog vanalles fout kan, maar op de een of andere manier heb ik er vertrouwen in. Ik denk dat dat ook door de pauze komt. (als jullie een beetje snappen wat ik bedoel ) Ik zal eens een kijkje komen nemen in het december topic
Gefeliciteerd ! Je bent net zo ver als mij. (jou banner klopt wel zie ik) Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.