Dag dames, Ik ben pril zwanger ongeveer 4 weken maar ik ben zo bang voor een miskraam. Ik heb in juli in miskraam gehad met 6 weken. Ik heb nu pijn, steken links onder in de buik dat had ik ook bij mijn vorige zwanger. Ik weet het gewoon niet meer . Kan iemand mij adviseren is de buikpijn normaal liefs Namosae
Ik heb ook wel wat krampe gehad maar dat waren gewoon mijn darmen als je je teveel zorgen maak zou ik je Vlos gewoon bellen! iig heel erg gefeliciteerd hoor!
hey gefeliciteerd met je zwangerschap!! die krampen kunnen ook bandenpijn betekenen (iets heel goeds). probeer je niet tevceel zorgen te maken en te genieten!
Getver wat een onzekerheid altijd he...........ik heb het ook gehad, deze zwangerschap heftige krampen en vorige zwangerschap ook, maar tussendoor ook met de miskraam......hoort erbij.......helaas afwachten, maar geen bloed geeft moed.
Ik ben ook pril zwanger 4 weken en heb ook steken links en rechts onder in mijn buik. Maar er gebeurd ook zoveel daar binnen, dus volgens mij is het wel normaal. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook toen is alles ook goed gegaan. Maar ik snap je ongerustheid helemaal als je al eens een miskraam hebt gehad. veel sterkte!!
Hoi, Ik begrijp je helemaal. IK heb na drie gezonde zwangerschappen twee miskramen gehad. En nu weer 5 weken zwanger. Je bent zo blij, maar meteen erna zo bang dat het nu weer mis zal zijn. Maar, hou je vast aan de wetenschap dat je een veel grotere kans hebt dat het nu goed gaat. Dat hou ik me ook steeds voor. Je kunt trouwens een vroege echo krijgen, na een miskraam, zodat je niet 10 weken in onzekerheid hoeft te blijven. Veel moed en vertrouwen gewenst! Chantal
Heb de hele zwangerschap last gehad van steken en ongesteldheidspijnen, maar ligt nu gewoon een oergezond mannetje in de box!!!
Je angst is heel herkenbaar hoor! Ik heb 1x een miskraam gehad en daarna een gezonde zwangerschap. Maar wat was ik bij die tweede zwangerschap bang in het begin! Ik heb met een week of 7 al een echo gehad. Dat stelde wel wat gerust. (Gewoon vragen hoor, aan je vk!) Maar voor de 12 weken echo was ik opnieuw helemaal op van de zenuwen. Daarna was ik wel iets geruster, maar ik kreeg er pas echt vertrouwen in toen ik de kleine ging voelen. Het is nu gewoon een hele spannende, enge periode waar je doorheen moet. En dat lijkt eindeloos te duren. Hoe moeilijk het ook is: probeer een beetje vertrouwen te hebben! Aan het einde van je zwangerschap realiseer jij je ineens dat het best snel is gegaan. Zonde om daar niet van te genieten! Enne... gefeliciteerd hè! Er groeit een wonder in je buik!!
@Tupp heb je tussen je MK en je gezonde zwangerschap een cycles gewacht of niet? Ik heb ook een MK gehad en heb nu eerst een cycles gewacht ben vorige week ongi geweest..nu dus weer vooruit aan het kijken en hopen op ook een goede zwangerschap! Nadine Namosae, succes!!ik hoop dat hij/zij blijft plakken