Na 1 ronde clomid zwanger!!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Jimmy100, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Hallo,

Bij mij is na een jaar proberen half september PCOS geconstateerd.
    Ik heb toen provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken en heb vervolgens clomid geslikt.

Ik wist wel dat ik een eisprong heb gehad, maar sinds afgelopen weekend weet ik ook dat ik zwanger ben!! Positief getest met 3 verschillende merken!! Kon het gewoon niet geloven, al na 1 ronde!!

Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!!

Ik wens iedereen hier ontzettend veel sterkte en succes met het zwanger worden. Ik heb zelf en in nabije omgeving meegemaakt hoe het is als het allemaal niet zo makkelijk gaat.

Liefs

2. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    meid, van harte gefeliciteerd. wat een heerlijk nieuws dat het nu gelukt is!! hoe ver ben je? Heel veel geluk toegewenst.Zorg goed voor jezelf;)

3. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Dankje! Ik had afgelopen weekend ongesteld moeten worden, dus ben pas 4 weekjes en 2 dagen! Maar ik zorg zeker goed voor mezelf hoor!
    Vind het alleen verschrikkelijk moeilijk om mijn mond nog te houden, zou het van de daken willen schreeuwen!!!

4. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

8 okt 2010
    885
    0
    0
    *
    Wauw wat een geweldig nieuws en dit zal een hoop mensen ook zeker veel kracht geven, die in hetzelfde schuitje zitten. Kan me voorstellen dat je het graag van de daken zou willen schreeuwen! Nog even geduld!

Liefs, Ise Bo

5. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hallo

ik kan me aansluiten ik was na 13maanden onregelmatig ongesteld te zijn bleek ik pco te hebben en begonnen met clomid 50 mg en ja hoor afgelopen donderdag een positieve zwangerschaptest:D kon het niet geloven en heb idd ook 3 testen gedaan haha wat onwerkelijk dat er nu wat in mij groeit en idd nu hopen dat het allemaal goed gaat

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van harte gefeliciteerd:)

7. loes88

loes88 Actief lid

14 mrt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

8. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Super meid!!
    Gefeliciteerd en geniet er van maar dat doe je vast al :D

9. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    WOW, bedankt allemaal voor de lieve reacties!
    Ben nieuw hier op het forum, maar vind het echt superleuk!

Liefs

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

Gefeliciteerd!

11. Anneloes83

22 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé jimmy,

Ik heb ook clomid gebruikt en maandag mijn nod. Voelde jij van te voren ook al dingetjes? Ik heb pijnlijke borsten en af en toe een soort van menstruatie pijn? Ben benieuwd of jij dit ook had... (weet natuurlijk wel dat iedereen anders is... ;)) Enne heb je ook moeten prikken voor progesteron?

Wat een vragen hé!!

Deel Deze Pagina