Zo onwerkelijk!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by annekelovenico, Aug 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hallo Dames,

Ik ben Anneke en heb vandaag te horen gekregen dat ik 5 weekjes zwanger ben!!!!!!!! Ik wil graag mijn gevoelens enz delen met anderen die ook net zwanger zijn. Mijn vriend en ik zijn 1,5 bezig geweest dus ons geluk kan niet op. We kunnen t eigenlijk nog niet echt bevatten :).

Groetjes Anneke

2. Hermiek

Hermiek Bekend lid

Mar 16, 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Het blijft nog wel een tijdje zo onwerkelijk!! Maar geniet ervan!

Ik weet dat iedereen dat in het begin tegen mij zei, en dat ik dat niet zo goed snapte.. Maar inmiddels ben ik alweer 26 weken zwanger en lijkt het nog maar een maand geleden dat we een positieve test in handen hadden... Dus het gaat echt heel snel!

Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed! ;)

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Gefeliciteerd! Spannende tijd! Vond ik dan hoor ;)
    Zeker als je al een poosje bezig bent.

4. Ik snap helemaal wat je bedoeld hihi Nou genieten doe ik wel.
    Heel erg bedankt en ik blijf idd hopen dat t goed blijft gaan.

En dat de rest van jouw zwangerschap maar goed mag verlopen!!!! Lijkt me echt zo bijzonder!!!!!!!!!!! Dan voel je dat kleintje in je buik bewegen en dan zie je op de echo een klein mensje :D Ik ben echt blij dat ik een vrouw ben en hopelijk kan ik al die gevoelens ook gaan ervaren

5. Jaaaa het is ook echt spannend ik heb in maart een miskraam gehad. Maar dat was eigenlijk voor ik wist dat ik zwanger was. T was echt heeeeeeeeel erg vroeg maar gezien de pijn en t bloedverlies dat ik had was de ha er zeker van dat t een missed abortion was. Dus dat houdt ik toch in mijn achterhoofd. Maar nu geniet ik vooral van het feit dat ik vanmiddag bij de gyn iets heel iemie mienies in mijn baarmoeder heb gezien:)

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Heerlijk joh, gefeliciteerd!

7. Heel erg bedankt :). En jij gefeliciteerd met je 2e wondertje xxxx

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    gefeliciteeeerd! Geniet er van!

9. Hermiek

Hermiek Bekend lid

Mar 16, 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    En die eerste echo blijft altijd het bijzonderste! Ik heb nu al 4 echo's gehad, maar die eerste blijft het mooiste... :D

En de bewegingen zijn inderdaad ontzettend mooi, fijn en bijzonder. Wij zijn gezegend dat we een kindje mogen dragen!!

10. Shanny

Shanny Actief lid

Nov 26, 2010
    168
    3
    18
    Hi Annekelovenico,

Gefeliciteerd!!
    Mijn man en ik zijn ook al 1,5 bezig en bij ons is het ook eindelijk raak! Ontzettend raar om dat te beseffen en we grijnzen beiden van oor tot oor sinds we het weten! Hahah!

Wij hebben besloten het nog niet aan anderen te vertellen tot de 12 weken, maar dat is zooooo moeilijk!

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Van harte gefeliciteerd! :) Geweldig! :)
    Geniet van deze bijzondere tijd, het vliegt echt voorbij! Voor je 't weet loop je alweer op 't laatst! ;)
    Dat onwerkelijke gevoel zal nog wel even een tijdje zo blijven, heb ik zelfs nog! ;)

12. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Gefeliciteerd ook meis. Ja dat hebben wij ook hoor we zaten elkaar bij de gyn zo aan te kijken van huhhh wat zegt hij nou? Wij hebben besloten t op mijn vriend zijn verjaardag te vertellen als alles goed gaat dat is op 30 september hihi nou ik kan niet wachten. Heb t alleen mijn beste vriendin verteld want anders trek ik het niet.

13. Dankjewel Elleke :) ja ze zeggen vaak dat dat onwerkelijke gevoelpas over is als je je kindje in je armen neemt xxx

14. Hoi lieve meiden,

Ik had inderdaad besloten om t te verzwijgen tot week 12. Mijn vriend zijn verjaardag was t juiste moment geweest. Maar zondag vreselijk buikpijn en meer bruin verlies. Maandag wakker geworden van de pijn. Naar de ha gegaan en naar de gyn gestuurd. pfffffffffffffffffffffffffffffff ik wist dat t geen miskraam was want de pijn was anders, heeeeeeeeeeel anders. Ik had inderdaad gelijk. Maar dat dit t was had ik nog niet voor mogelijk gehouden. T vruchtje is was zich in de eileider gaan nestelen. Dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Meteen bloedprikken om te kijken of mijn hcg waarden gezakt waren. Want t vruchtje mag NIET groeien buiten de baarmoeder. En zeker niet in de eileider want die kan dan klappen en dan krijg je inwendige bloedingen. Dus als dat t nog leefde moest ik direct geopereerd worden met alle gevolgen van dien. Nou hcg gezakt van 850 naar 510. Een geluk bij een groot ongeluk. Maandag avond wel in t ziekenhuis geslapen zodat ik gisteren morgen meteen weer onderzocht kon worden. Hcg weer iets gezakt en t vruchtje geslonken. Nu wachten tot t mijn lichaam verlaat. Morgen weer een inwendige echo en dan horen we verder hoe en wat. Kan er nu verder niks zinnigs over zeggen. Ik schrijf dit verhaal achter een masker want als ik t over mijn gevoel ga hebben breek ik en dan kan ik niet typen. Ik ben er nog niet aan toe om het op een rijtje te zetten.

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    :(
    Heel veel sterkte in elk geval!

16. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

Jul 26, 2009
    1,679
    0
    36
    Female
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    :( Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte :(

17. rus05

rus05 Bekend lid

Mar 31, 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Las het begin van deze draad en wilde je meteen feliciteren maar toen las ik het vervolg van je verhaal op pagina 2...ik vind het heel vreselijk voor je, en ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs rus05

18. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Wat verdrietig voor jullie zeg! Vreselijk! Zou van alles willen typen, maar heb er geen woorden voor! Wens jullie in elk geval heel veel sterkte en kracht toe!

19. Hoi meiden,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zal voorlopig niet aanweZig zijn op het zwangerschaps forum. Ik ga terug naar t zwanger worden forum. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en blijven genieten hè!

Veel Liefs Anneke

Share This Page