ongeveer 4 weekjes zwanger, maar zo onwerkelijk!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door wendy9, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hallo dames, na ronde 9 gisteren 2 keer positief getest, en vandaag met clearblue getest, er kwam 2/3 weken op te staan, zo blij! Na een berekening van de gynocoloog kwam ze ongeveer op 4 weken uit. Nu moet ik wachten tot 16 oktober voor de eerste echo! Duurd zo lang! Om de een of andere reden zo bang dat het toch nog afbreekt omdat het nog zo pril is! Nog meer meiden die ongeveer in de zelfde week zitten of ervaringen willen delen. 3e halve week geduld hebben baaah!
     
  2. Banana

    Banana Fanatiek lid

    29 jun 2014
    2.040
    613
    113
    Hoi! Gefeliciteerd! Ik heb de 14e een echo! Erg spannend allemaal. Ik heb voor deze zwangerschap 2 vroege miskramen gehad.
    Dat worden lange weken wachten voor ons!!!
     
  3. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Oh dan zijn we ongeveer even ver! Pff duurd lang joh! Kan niet wachten om de echo te zien! Pas dan dringt het echt Door denk ik! Kan ook niet wachten om t aan iedereen te vertellen!
     
  4. Cillatje84

    Cillatje84 Actief lid

    15 sep 2014
    100
    0
    0
    Hier zo'n beetje hetzelfde, afgelopen zaterdag een kruidvat test gedaan en zondag een clearblue die ook 2-3 weken aangaf, gister gebeld met de fertiliteitskliniek (zwanger geworden na IUI) en heb 10 Oktober de eerste echo, ik tel de dagen af. ik vind het zo spannend en onwerkelijk allemaal!
     
  5. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Lastig is dat hè? Wij moesten ook 3,5 week wachten op de eerste echo, dat was zenuwslopend, maar ja, iedereen moet gewoon wachten tenzij je een medische voorgeschiedenis hebt.

    Die angst heeft denk ik iedereen die zwanger is, je bent eerst compleet euforisch dat je een positieve test vast hebt en de dag erna word je bang dat het mis gaat, die angst blijft tot zeker aan de eerste echo en daarna ben je weer een dag compleet blij en dan slaat toch weer wat angst toe.
    Tenminste bij mij wel :D

    Ben nu 14 weken zwanger en heb nog steeds angst, na de 12 weken echo was ik compleet gelukkig aangezien alles er prima uitzag, nu ben ik 14 weken en moet nog tot 6 Oktober wachten voor de volgende echo en heb nog steeds dagen dat ik bang ben dat het hartje ermee stopt of dat er andere dingen gebeuren die niet goed zijn.
    Denk dat dat toch normaal is maar is soms wel echt jammer want in principe wil iedereen alleen maar genieten!
     
  6. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Wij weten nu ook net een week dat we zwanger zijn en heb gisteren de verloskundige gebeld, 28 oktober pas echo... Duurt echt nog lang! Wij hebben het wel tegen de gezinnen en 2 beste vrienden verteld, maar zouden het wel van de daken willen schreeuwen! Maar nog een paar weekjes geduld hebben! Vraag me af hoe lang ik het verborgen kan houden, heb al best wel een darmenbuikje!
     
  7. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!!
     
  8. babylove 85

    babylove 85 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik ben ook ongeveer 4 weekjes zwanger nu :) dus we lopen allemaal ongeveer gelijk op :) leuk toch !van harte gefeliciteerd hier iedereen :)
    wij zijn ook zo blij dat het ons nog eens gelukt is na de mk van begin februari ik hoop echt dat het deze keer wel gewoon goed mag gaan :)
    xxxx
     
  9. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Denk dat het een gewoonte is maar temperatuur nog steeds en mn temperatuur is erg laag, 36graden! Zou mn menstruatie er toch gewoon aankomen :(? Hoop dat het aan de oorthermometer ligt, vanmiddag even zo'n old scool metertje halen! Ik lees steeds bij iedereen dat hij dan boven de 37 is..
     
  10. Cillatje84

    Cillatje84 Actief lid

    15 sep 2014
    100
    0
    0
    Ik zou je niet te veel vasthouden aan die standaard dingen, ieder lichaam is tenslotte anders toch?
     
  11. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Gefeliciteerd!!
    Ik ben ook net 4 weekjes.. Vind het ook erg spannend! Ik ga morgen naar de verloskundige bellen. Ik ga er vanuit dat ik daar pas eind oktober heen hoef.
    temperaturen doe ik niet aan. Ga nog wel even om de dag een testje doen om te kijken of ze op lopen!
     
  12. Mellie82

    Mellie82 Nieuw lid

    21 aug 2014
    4
    0
    0
    verzorgende IG
    Hallo, heb vanmorgen getest en ben zwanger!! We zijn er zo blij mee! Nu hopen dat alles goed gaat en blijft gaan, zo spannend! Heb 17 okt de eerste echo, kan niet wachten! Zondag gaan we het de ouders vertellen, zo benieuwd naar de reacties! Allemaal van harte gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap! Groetjes
     
  13. Cillatje84

    Cillatje84 Actief lid

    15 sep 2014
    100
    0
    0
    Ik vraag me af he? Houden jullie er ook een soort van rekening mee dat t eventueel mis zou kunnen gaan? Dat is irts wat af en toe nog door mijn achterhoofd gaat namelijk... Vroeg me af of jullie dat ook zo hebben of dat ik gewoon een beetje gek ben ;)
     
  14. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hoi! Ik heb maandag al positief getest op vermoedelijk 11 DPO. Omdat ik pas morgen op mijn NOD zit, ga ik dus morgenvroeg een CB digital doen. Ik zou dus ook ongeveer 4 weken ver moeten zijn, spannend he! :D

    En die angst, das normaal denk ik, ik zit hier ook constant zo te denken :s de ene moment nog vol ongeloof en vol euforie, de andere moment ben ik weer zo angstig.. Voorlopig nog even afwachten dus :s
    Morgenvroeg men HA bellen ook, zodat ik hopelijk morgenavond bloed kan laten prikken :)

    Nu is alleen het zwijgen nog het moeilijkst he :D pff, ik weet niet of ik zo lang ga kunnen zwijgen :D
    Wanneer vertel je het eigenlijk het best?
     
  15. Cillatje84

    Cillatje84 Actief lid

    15 sep 2014
    100
    0
    0
    Ja erg herkenbaar die "stemmingswisselingen" zo spannend allemaal! Alvast succes voor morgemvroeg :D
     
  16. wendy9

    wendy9 Actief lid

    25 aug 2014
    169
    3
    18
    Wauw wat veel meiden die ook 4/5 weken zijn! Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik kon niet wachten en heb t mijn ouders, schoonouders, broers en zussen al vertelt! Stel dat het mis gaat ( waar ik ook angst voor heb cillaatje84 ) dan hadden we dat zoiezo aan hun vertelt, de rest hoort het met de eerste echo! Nog 21 daagjes wachten! Morgen afspraak bij de ha, geen idee wat hij gaat doen eigenlijk.. ander vraagje, tempen of tempten jullie in de oor, oksel, oraal, anaal? Wat is het beste, mijn oor temp was zo laag dat ik er bang van werd! Geprobeerd onder de oksel daar was ie hoger, en net anaal nog hoger.. 37,5 die vind ik t mooist haha! I know stoppen met tempen en testen maar tis zo moeilijk! Je wilt bevestiging blijven houden! Hebben jullie al kwaaltjes?

    X
     
  17. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week positief getest en een paar dagen later nogmaals getest. Ik ga niet blijven testen te kijken of het goed blijft gaan, het Hcg blijft toch ook nog even in je urine en ben dan bang misschien ook valse hoop te krijgen. Ik test misschien het weekend nog eens en de vrouw van MvM zal van de week wel langskomen en die test ook nog eens. Daarna eind oktober echo!
     
  18. MoJo1986

    MoJo1986 Bekend lid

    2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!!
     
  19. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Mellie ik ben jaloers! HEb net gebeld maar krijg pas 30 oktober mn eerste echo! :S heb wel 14e intake.... Hoop dat ze dan wel naar het hartje gaan luisteren.. Ik wil gewoon iets zien of horen!!
     
  20. an12

    an12 Actief lid

    3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

    Is er een speciale reden dat er veel van jullie zo vroeg een echo mogen doen?? of is het puur mazzel:p.
    Ik ben namelijk 5 weken zwanger en mijn eerste afspraak+echo is 27 okt.
    Gelukkig is oktober een hele drukke maand. Eerste week ben ik jarig, week daarna mn dochtertje, en daarna mn man. Dus hopelijk is het zo eind oktober :s :p
     

Deel Deze Pagina