Gister echo gehad omdat ik veel pijn had aan de linkerkant en dachten dat het een bbz Kon zijn. Gelukkig was dat het niet .op de echo was een vruchtzakje te zien en konden niet goed zien of er een vruchtje in zat. Volgens de gyneaceloog was het een mooie echo en feliciteerde ons .nu wachten tot 6 juni voor volgende echo.
Spannend! Gelukkig zit alles op de juiste plek.. Het is allemaal zo klein dat ik me het voor kan stellen dat het allemaal moeilijk te zien is..
Lijkt een mooie echo, vruchtzak met een dooierzakje. Hopelijk heb je de volgende keer ook een mooi vruchtje en een kloppend hartje. Dat vond ik een van de emotioneelste momenten van mijn zwangerschap....
Zo zag mijn echo er toen ook uit! En wij hadden echt geluk, hier begon zijn hartje net met kloppen (elke 30 seconden ongeveer een flits) Hopelijk zie je de volgende echo al meer!
Ik had ook zo'n echo op 5 weken! Het dooierzakje is toch goed te zien dus! Op 7 weken hebben wij dan een hartje zien kloppen en nu wordt hij al bijna geboren het gaat zo snel! Proficiat en geniet ervan!
Spannend allemaal! Heeft de gynaecoloog ook gezegd hoe groot het vruchtzakje is, zo ja hoe groot was deze bij jou? Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Woensdag weer een echo gehad op verzoek van de gyneaceloog omdat ik medicatie heb voor hoge bloeddruk en die moest aangepast worden. We zagen een mooi vruchtje met een kloppend hartje. Zo blij zijn wij het vruchtje was 6 mm .
Wat een goed nieuws Mariska, fijn om te horen! Hoop dat jullie bij de volgende echo een nog groter vruchtje te zien krijgen. Ik heb tweede echo 9 juni, erg spannend vind ik het! De dagen duren ook erg lang op dit moment.
Ja hoop het ook het duurt idd lang als je naar uitkijkt laat de dagen maar snel voor bij gaan . Het blijft elke keer spannend
Hoe ver ben je hier volgens de gyn? Ik dacht bij eerste echo 6.3 te zijn maar vruchtje was 1 cm dus wellicht iets verder. Benieuwd bij welke termijn een vruchtje van 6 mm hoort!
@Bubbels84 ik heb een echo gehad met 7+1 en toen was het vruchtje 10,5mm, net iets meer dan een cm dus.
Ze heeft niet exact gezegd hoeveel mm maar ze kwam wel idd ook op 7.1 uit. Benieuwd of dat nog zo is bij de echo maandag. 5 dagen verder vond ik namelijk best veel en ben zeker van ei
Volgens de gyn was ik toen 5,5 week . Maar Dan zie je toch nog geen hartje kloppen? Ik vondt het erg vroeg maar de gyn Zei toen dat hij mooie echo s maakt vandaar dat je vroeg kan zien