Hoi meiden, Zaterdag hebben we een pretecho, ben zo vreselijk benieuwd hoe de kleine er al uit ziet en natuurlijk ook wat het is. Zoveel mensen zeggen dat ik een meisje krijg (ik zelf denk het ook omdat deze zwangerschap heel anders is als met mijn zoon). Mijn man denkt dat het een jongen wordt, hij heeft van de buurvrouw gehoord dat als je donshaartjes rond je navel hebt groeien het een knul wordt. We zullen zien wie er gelijk heeft. Liefs Mariska
Spannend! (hier wel donshaartjes op de buik en ik krijg een jongen hihi, maar dat zegt niks volgens mij)
Inderdaad heel spannend. We kregen al twee zoons, maar had geen donshaartjes en deze keer ook geen donshaartjes, en ik vermoed zeer sterk weer een jochie. Dus ik denk niet dat die voorspelling van donshaartjes altijd op gaat. Hoewel het natuurlijk best zou kunnen dat je wel een jochie krijgt.
hoihoi Spannend he, dan kunnen de dagen niet snel voorbij gaan en je zit vaak de hele dag eraan te denken of niet? Ja ik heb het zelfde hoor hihi dus ik weet precies wat je bedoelt alleen moet ik wat langer wachten ik heb een afspraak voor 8 januari ook een pretecho want ik wil het ook zoo graag weten he en ook ik heb al een zoontje van bijna 4 en ja deze zwangerschap is ook zo anderst dat ik het nu ook totaal niet zou weten wat het wordt hihi ik tel echt letterijk de dagen..... Veel plezier tijdens de echo Liefss
ik heb ook donshaartjes en krijg een mannetje, maar zoals je hier leest zegt dat eigenlijk niks Zaterdag schiet al op Djam nog even geduld dan weet je het
Meiden, We krijgen een knul Alles was helemaal goed en hij groeide goed, het is dus toch waar van die donshaartjes Liefs Mariska
hoihoi, Gefeliciteerd meid wat leuk aa nu ben je eindelijk van de spanning af nu ik nog nog 10 dagen pfff maar voor jou kan het shoppen beginnen! hihi geniet er maar van. was de rest van de echo leuk om mee te maken heb je hem lang kunnen zien? Liefss
De echo was helemaal super, we hebben hem 30 minuten kunnen zien, de kleine deugniet zat telkens met zijn hoofd verstopt tegen de placenta dus de vrouw die de echo maakte moest hem even plagen om zijn gezicht te laten zien, dat nam hij haar niet in dank af en hij begon behoorlijk te trappen Het blijft toch wonderbaarlijk om zo'n klein hummeltje te zien spartelen. Jij moet voor je gevoel erg lang wachten nog, echt balen is dat, maar als het eenmaal zo ver is dan geniet je met volle teugen. Ik ben benieuwd wat jij krijgt, hou ons op de hoogte zou ik zeggen En meiden bedankt voor jullie felicitaties, en wat betreft het donshaar...het was natuurlijk weer 1 van de bakerpraatjes Liefs Mariska