Voorzichting juichen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lijntje, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou een week over tijd te zijn geweest, vanochtend toch maar weer de stoute schoenen en een test gedaan van de webwinkel hier. Tot grote vreugde verscheen er een tweede streepje op de test. Niet zo dik als het streepje in het controle venster maar toch een streepje. Ik ga er dan ook van uit dat ik zwanger ben geworden maar wacht toch nog even de komende week af. Ik vroeg mij alleen wel het volgende af, mocht het echt "bingo"zijn, wanneer neem je dan contact op met je HA of een verloskundige. Meteen of over een paar weken? Wat deden jullie na een pos. test?

Liefs, Lijntje

2. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Gefeliciteerd hoor ! Streepjes zijn streepjes, licht of niet ! (van mij was amper zichtbaar)
    Ik heb trouwens direct de volgende dag de VK gebeld. Zij rekenen dan wel voor je uit wanneer je langs kunt komen.
    (Ik heb de HA ook gebeld, maar die heeft me direct doorverwezen naar de VK.)
    In Emmen doen ze de eerste uitwendige echo pas met 12 wk (nooit een inwendige gehad in het begin) nadat je bij de HA bent geweest en in Meppel komt er geen HA aan te pas en krijg je tussen de 9 en 11 weken direct een inwendige..
    Het is dus ook maar net hoe ze dat bij jullie doen.....

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja hoor meid gefeliciteerd. Streep is streep

4. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Yep! gefeliciteerd :D

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Inderdaad, streep = streep!! :D Gefeliciteerd!!

Kus Toys

6. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Van harte meis,
    Geniet maar lekker van je zwangerschap!

Liefs Wendy

7. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Van harte hoor! Streep= zwanger, simpel. Kan me best voorstellen dat het onwerkelijk is. Doe anders even een tweede test, dan zie je vast weer een streep!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd..geniet er maar van !! xxx kaatje

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!!

Geniet ervan!

Groetjes carla

10. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    gefeliciteerd!!!! :)

11. Lijntje

Lijntje Lid

30 apr 2006
    14
    0
    0
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Tja, ik weet het...streep is streep, maar het voelt nog heel onwerkelijk. Bij elke tripje naar de wc verwacht ik toch iets van een duiveltje te zien.
    Ik denk dat het pas ook werkelijkheid gaat worden als je echt merkt dat je buik veranderd of door je kindje te zien op de echo. Tot nu toe heb ik ook geen klachten, ben alleen wat moe.
    Nu maar duimen dus dat het de komende tijd goed gaat en dat ik iedereen over een paar weken kan verrassen met ons nieuws.

Liefs, Lijntje

Deel Deze Pagina