Zo onzeker… lopen de testen wel goed op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zomerbaby, 19 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ahh lieve meis,

Wat verdrietig. Heel mooi omschreven, kippenvel.

Weet je het verdriet is er niet minder om, of je nu hoop had of dat je al bang was dat het mis zou gaan.

Veel sterkte de komende tijd♡

Zomerbaby vindt dit leuk.
  2. Gordijnrails

Gordijnrails Actief lid

25 aug 2022
    110
    86
    28
    Ach lieve Zomerbaby, ik hoopte op een beter bericht. Wat een verdriet, hoe klein ook, het verdriet is groot
    Ik wens jou en je partner veel sterkte toe

3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ach wat verdrietig :( knuffel en sterkte meis

4. Zomerbaby

Zomerbaby Lid

11 nov 2022
    40
    82
    18
    Vrouw
    Ik vond het juist heel lief en geruststellend. Ik mocht van mijzelf ook nog wel hoop houden, want voor hetzelfde geld was het gewoon wel goed. Het schijnt te kunnen; ondanks niet echt oplopende testen. Die hoop had ik toch ook nodig.
    Dus op welke manier men ook heeft gereageerd op mijn berichtje; ik vond het fijn. Het medeleven. De verschillende visies en ervaringen.

Veel liefs!

Oemi, Ang1987 en Beebiewens vinden dit leuk.
  5. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    #65 Beebiewens, 29 nov 2022
    Laatst bewerkt: 29 nov 2022
    Ach wat verdrietig :(. En wat schrijf je het mooi. Ik heb je verhaal de hele tijd gevolgd omdat ik ook testen had die niet supergoed/duidelijk opliepen. Hier is het helaas ook mis gegaan, op de echo was alleen een leeg vruchtzakje te zien terwijl ik al 6w6d had moeten zijn.

Ik hoop dat we allebei snel weer zwanger mogen zijn, met onwijs mooi oplopende knaltesten en goede echo's!

En ook nog wat woorden van troost: 11 jaar geleden eindigde mijn eerste zwangerschap eveneens in een miskraam en ik was zó verdrietig (hele verhaal staat hier zelfs nog ergens op het forum). Was bang dat het nooit zou lukken. Maar kort daarna werd ik weer zwanger (toen wel Utrogestan gebruikt) en inmiddels heb ik 3 prachtige kinderen. Dus hoe moeilijk en verdrietig het nu ook is, houd hoop want het kan sneller dan je denkt opeens toch nog lukken. Je had geloof ik eerder geschreven dat het jullie laatste poging zou zijn, maar misschien denk je daar nu anders over nu het even zo dichtbij is geweest? Wat ook altijd nog kan is naar de fertiliteitsarts stappen, desnoods in DL of BE waar ze veel verder gaan in fertiliteitsbehandelingen dan hier. Wie weet mag het dan toch nog lukken. Ik hoop het van harte voor je. In elk geval veel sterkte met het verdriet.

Oemi en Zomerbaby vinden dit leuk.
  6. Saartjee

Saartjee Actief lid

8 jun 2019
    405
    310
    63
    Vrouw

Heel veel sterkte met het verwerken:( ik had het graag anders voor je gezien. En wat zeg je dat zo mooi. Uiteindelijk is elk verlies toch wel het kindje wat jou moeder heeft gemaakt.

7. Zomerbaby

Zomerbaby Lid

11 nov 2022
    40
    82
    18
    Vrouw
    Dank jullie wel! Heel lief.

8. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Lieve @Zomerbaby, wat heftig :cry: Heel veel sterkte met verwerken, je moet even afscheid nemen van een toekomstbeeld en dat is gewoon kl*te..

Kleine opsteker van mijn kant, ik had nog geen 4 weken later (ook mk met 5+5 ongeveer) weer een positieve test in m'n handen en die was voor mijn dochter. ♥

Deel Deze Pagina