Hallo allemaal, Ik heb het gevoel alsof er een baksteen onder in mn buik zit.. ongeveer sinds een week voor mn NOD die was vorige week heb toen 1 dag bloed verloren en daarna alleen wat bruine afscheiding wel met mega buikpijn was maar een klein beetje.. verder nog steeds moe, veel plassen, gevoelige borsten.. heb vrijdag nog een test gedaan maar die was te licht om positief te noemen.. wie herkend dit? Liefs X C.
Hmmmm denk toch wel dat deze eens heel erg positief zou kunnen gaan worden. Testen.....testen...testen En ff vertellen dat ie positief is he
hey, ik heb net getest met kruidvat met pipetje.. heb een 2de lijntje die te zien is, hoe je de test ook houd.. maar hij is wel heel licht maar staat er wel weet eigelijk niet of deze test ook voorgedrukte lijntjes of zo heeft.. heb hier vaker mee getest maar negatief was helemaal blanco op controlestreep na dan. Liefs X C.
Ik denk dat die streep wel eens heel dik zou kunnen gaan worden in een paar dagen. Bij deze alvast een voorzichtige felicitatie
Hoi, Ik herken dat gevoel van die baksteen. Ik loop er nu 2 1/2 week mee. Ik heb dat bij elke zwangerschap. Erg rot gevoel. Ook ik heb bruin bloed verlies en pijn in mijn buik. Mijn 2 testen zijn neg. Ik heb gisteren bloed laten prikken. Vandaag hoor ik of ik zwanger ben. Sterkte en duim voor je! Groetjes Anneke
hey anneke ik ken dat gevoel dus ook alleen uit mn zwangerschappen.. heb 3 kindjes en zijn druk aan klussen voor wondertje nr 4 Liefs X C.