Zo onzeker, 7 weken zwanger en geen verschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Haags Zonnetje, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Meiden, ik ben er weer. We hebben het hartje zien knipperen en gehoord. We zijn dus superblij. Het bloedverlies was waarschijnlijk de innesteling van bv de placenta of gewoon een vaatje. Schijnbaar is alles gevoeliger in de baarmoeder wanneer je zwanger bent. Ook nog even naar de grootte gekeken, ook goed. Het is een klein beetje aan de kleine kant maar ruim binnen de marge, en omdat mijn HCG bij de eerste bloedtest aan de lage kant was klopt het ook precies nu met de lengte van de kleine. Donderdag 24 juli hebben we de vlg echo. Dan is het negen weken. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, liefs Johanna

2. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    super meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    heej meiden

Ik heb precies hetzelfde hoor.
    Ben zwanger volgens de testen, maar voel helemaal niks
    word er ook ontzettend onzeker van. je denkt er ook de hele dag aan moeilijk om niet aan te denken.
    Ben steeds bang dat het nog mis gaat, terwijl ik nog geen last heb van bloedverlies of krampjes.
    pfoe nog 3 weken voor de eerste echo die duurt zo lang!

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wat goed haags Zonnetje!

Maar even voor iedereen:
    Maar je A.U.B. niet te druk als je weinig tot geen verschijnselen hebt..

Ik heb mijn hele zwangerschap geen verschijnselen gehad. Ten minste, wel af en toe wat steekjes/krampjes en verder helemaal aan het eind van mijn zwangerschap maagzuur, maar vooral aan het begin, nauwelijks!

Ik heb op 10-10-2007 een hartstikke gezond mannetje op de wereld gezet!

Het zegt dus niets!

Wees blij dat jullie weinig verschijnselen hebben, je hoort ook wel eens andere verhalen! :)

5. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    wat fijn te horen dat het hartje klopte haagszonnetje! Meestal komt het dan wel goed!

Hier nog zo'n onzekere! Vorige zwangerschap was ik kotsmisselijk en nu niet en ook vaak krampen (denk meteen dat ik een miskraam heb); Baal ontzettend dat ik pas bij 12 weken een echo ga krijgen :cry:

Maar wel heel fijn om te horen dat het dus ook kan en normaal is zonder klachten! Oja zijn er ook mensen die wel zwanger zijn geweest en heel misselijk en bij een andere zwangerschap niet? heb nog effe graag een bevestiging ;)

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ja, een collega van mij!

De eerste zwangerschap net als ik, helemaal niets, af en toe wat krampen..

De tweede zwangerschap, misselijk, uitslag enz enz.. !

Dus ook dat kan :)

(Nu heb je alleen maar bevestiging van mij, haha! Schiet je nog niet veel mee op!) ;)

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi
    heb nu allen pijnlijke liezen.
    Ook wat gevoelige borsten
    Zo lees ik nu weer, alle zwangerschappen zijn niet hetzelfde. Al wilde ik dat eerst niet geloven. :-s

8. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    dit is mijn 7de zwangerschap en mijn vierde kindje( 3 mk gehad). van de eerste twee was ik heel misselijk en overgeven, maagzuur, enz. Van de derde had ik het al veel minder en bij deze vierde heb ik niets behalve afe n toe gevoelige tepels

9. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Hier nog zo eentje die zich helemaal niet zwanger voelt. Rond de 5de week had ik enorme krampen en pijn in de benen maar nu voel ik me helemaal hieperdepiep. Ik verwacht me elk moment aan bloedverlies want het lijkt zo abnormaal...

Maar als ik dit zo lees, ben ik niet de enige zonder een zwangerschaps-gevoel. Pfff de huisarts zei me te wachten tot 12 weken om langs de gyn. te gaan maar ik denk dat ik straks toch al maar eens ga bellen. Misschien mag ik toch al vroeger eens langsgaan...

10. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Bedankt voor de bevestigingen :) het blijft spannend hoor! Wat hebben we een geduld nodig he? nog 6 weken wachten en eigenlijk stelt 6 weken niets voor.......maar nu lijkt het zo lang!

11. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    Hier nog iemand die voorlopig geen symptomen heeft.
    Zelfs mijn borsten zijn nog niet groter.

In maart heb ik een mk gehad aan 13 weken, dus de schrik zit er goed in.

Vandaag heb ik wel een soort ongemakkelijk gevoel in mijn onderbuik en liezen en wat lage rugpijn. Kan dit kwaad?

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Lijkt me niet zo vreemd als je al meer dan 46 weken zwanger bent :rolleyes: :)

Haha, nee hoor, maar het kan geen kwaad, alles is aan het 'werken' van binnen, dus heel normaal dat je daar last van hebt!

13. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    ik krijg mijn banner nog niet goed.
    Ik zou nu 6 weken en 1 dag moeten zijn ...

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz zwangerschaps verschijnselen komen en gaan hoeft neits te betekenen de pijn die je beschrijf kan van je banden komen.

ennuh jelana je bent wel erg lang zwanger :p 46 weken pff zou dan echt blij zijn als ik me kindje in me armen heb :p volgens mij rekenfoutje van je:p

15. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    haha, was ik maar al zover!
    Ik had gewoon mijn laatste nod dag ingevuld ipv mijn uitgerekende dag

Ik had ook al aan bandenpijn gedacht, maar ja als alles nieuw is dan is het nogal moeilijk in te schatten hé

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    is zo maar ik heb dat nu soms ook nog hoor steken in me liezen en zo raar gevoel in me buik ik heb al me hele zwangerschap last van lage rug pijn oke ik weet dat ik een instabiele rug heb bij mij word het door de zwangerschap verergerd maar heb het er voor over.

kortom je zal nog wel meer kwaaltjes krijgen of net als mij niet al te veel kwaaltjes want ik moet zeggen buiten me vele rugpijn om en die steekjes enzo heb ik nergens geen last van gehad.

maar nog ff vraag je mk bij 13 week is er ook ondrzoek gedaan waarom het zolaat nog mis ging?

17. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    Ze hebben een standaard onderzoek gedaan en het was chromosonaal.
    Het vruchtje was al dood aan 9 weken maar wij zijn gaan skiën tussen week 11 en 12 dus heb ik pas mijn tweede echo gehad aan 13 weken.

Heb er dus lang mee rondgehuppeld.
    Ik ben zelfs misselijk geweest tot 11 weken, daarna voelde ik me kippelekker. Achteraf gezien was dit een teken maar ja ze zeggen dat je vanaf 11-12 weken je beter voelt en dat was ook zo bij mij dus ik dacht niets aan de hand. Zelfs mijn baarmoeder was gegroeid tot aan 13 weken.

Wij hebben dus een eerste echo gehad die goed was en pas daarna is het misgelopen.

Volgende week heb ik mijn eerste echo, dat zal iets van mijn ongerustheid wegnemen maar niet alles.
    En gezien ik niets gevoeld heb, maak ik mij extra zorgen om ieder pijntje.

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou het zit zo als het gestopt is met 9 week dan is er iets mis gegaan bij de placenta /navelstreng vanaf week 9 a 10 neemt de placenta en de navelstreng iets over.
    kom er ff niet meer precies op hoe het nou zat ik word oud :oops:
    tuurlijk hoop je dat alles goed gaat zeker tot na de 10de week want dan is dat ook goed aangelegt. bij mij verdwenen de kwaaltjes met 10 week al al had ik amper kwaaltjes

19. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    ah, dat hebben ze mij nooit verteld

Ze hebben ook even gevreesd voor mola, omdat ik twee weken echt slecht ben geweest na mijn curretage (mijn baarmoeder kromp maar niet) en mijn HCG niet snel daalde maar met druppeltjes (om weeen op te wekken) is er in 2 dagen nog veel uitgekomen. Een hel van een maand!

Achteraf gezien mag ik van geluk spreken dat ik tijdens mijn verlof in Frankrijk niets gebloed heb en ook niets gevoeld heb.
    Zoiets maak je toch liever thuis mee dan in een vreemd land ...

Maar dit is nu voorbij, gelukkig en nu duimen dat alles goed gaat

Daarom kwam ik even piepen omdat ik me nog héél goed voel en mijn borsten ook niet vergroten. Vorige keer had ik echt al kanjers (nu nog niet :cry: )

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee maar het is altijd zo dat tussen week 9 en 10 het mis kan gaan door het niet goed vormen van placenta of navelstreng jammer horen ze wel te vermelden.
    maar idd je kan dan beter krijgen in je vertrouwde omgeving.

over je borsten niet te druk maken ik kan nog steeds me eigen bh's aan oke nu word beetje krap maar kan wel.
    ik heb al 8 echo's gehad moet 15 juli na de VK toe hiervoor liep ik bij de gyn door mijn eerdere MK nov2007 en Buitenbaarmoederlijke zwangerschap 13 februari operatie.
    dus voor jou ook fijn dat je al snel mag komen voor een echo maar mocht je willen praten mag het hoor stuur je gewoon pb

Deel Deze Pagina