Zo onzeker, 7 weken zwanger en geen verschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Haags Zonnetje, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    Amai, je hebt ook al wat meegemaakt de laatste maanden

Wat ik mij afvraag is of je bij een BBZ iets speciaals voelt?
    (op den duur wordt je paranoia en ga je aan ieder steekje twijfelen)
    Is je HCG dan ook even hoog als bij een gewone zwangerschap?

Ik zal al blij zijn als ik weet dat het vruchtje goed zit, en daarna afwachten want veel kan je niet doen hé

2. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    15 juli is ook mijn datum :)
    Nog 5 keer slapen !

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nee bij een bbz is je hcg niet even hoog als een gewone zwangerschap bij mij was hij extreem laag en steeg gewoon te weinig .
    en ja de symptonen is gewoon zo verschillend ik had die bijna niet enkel keer last van de schouder een ander die heeft het continu en veel buikpijn ik verloor bruinverlies maar dat heb ik nu ook gehad kreeg 3 dagen ervoor 10 februari veel buikpijn en verloor toen veel bloed met een vruchtzakje mja woensdag de 13de controle gyn en me hcg steeg weer nu meer dan normaal terwijl het hoort te zakken bleek dat er nog een vruchtzakje zat aan de buitenkant van me eileider.

maar idd je gaat dan erg twijfelen bij elke steekje.

ik ook 15 juli ben wel zenuwachtig hahahaha ondanks ik dan al 16 week ben

4. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    heey Jelana,

Ik heb ook een bbz gehad het vorig jaar in oktober,ik was 6½week in verwachting,ik heb in het begin niets gevoeld,totdat ik op een gegeven moment veel last van buikpijn kreeg,en ging bloeden!
    Maar mijn zwangerschapshormoon was op dat moment wel heel hoog,de arts schrok er zelfs van,hoeveel het was weet ik niet meer en om eerlijk te zijn boeit het me ook niet meer.

Maar ik zou me niet te druk maken als ik jou was(is natuurlijk wel makkelijk gezegd)alles komt goed!

5. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    ja, ik weet dat ik mij niet moet drukmaken maar het is makkelijker gezegd dan gedaan.

Normaal denk ik er niet zoveel aan omdat ik ook weinig symptomen heb, maar doordat ik vandaag bloed laat prikken dwalen mijn gedachten vaak weg.

Laat het maar snel dinsdag worden!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    heb je de uitslag ddan al meestal kan je die dezelfde dag of de dag erna het bloeduitslag opvragen voor zulke dingen athans ik kon altijd dezelfde dag bellen of de volgende dag

7. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    De dokter stuurt het vanavond via mail door maar het zal wel rond 10u zijn. Goh, nu ben ik echt nerveus

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    dus je krijg om 10 uur per mail de uitslag niet echt persoonlijk vind ik maar hoop dat die goed is laat je het horen?

9. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    Nee, hij stuurt het via mail maar hij belt ook hoor.
    Ik heb gisteren dus om 11u nog een telefoontje gekregen.

Je moet wel weten dat de dokter een van de beste vrienden van mijn ouders zijn dus ze volgen mij wel goed.

Mijn waardes waren 7620. Hij vond ze goed. Ik had gehoopt op meer, maar ja die schalen zijn zo groot dat je er wel altijd tussen valt.
    Zolang ze maar goed stijgen zal het wel in orde zijn.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh zo hahaha ja snap het nu
    superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die uitslag echt super mooi
    dit is een voorbeeld waar die tussen meot zitten ik zat toen al wel op 27 duizend maar dat betekend niet dat jij niet goed zit want dat zit je echt wel :d
    4 weken: hcg 10-750
    5 weken: hcg 217-7138
    6 weken: hcg 158-31795
    7 weken: hcg 3697-163563
    8 weken: hcg 32065-149571
    9 weken: hcg 63803-151410
    10 weken: hcg 46509-186977
    12 weken: hcg 27832-210612
    14 weken: hcg 13950-62530
    15 weken: hcg 12039-70971
    16 weken: hcg 9040-56451
    17 weken: hcg 8175-55868
    18 weken: hcg 8099-58176

jij zit echt super goed

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    meiden wat een spanning hier! Duim en hoop voor iedereen mee! Heb zelf eindelijk wat misselijkheids verschijnselen , maar lang niet zo erg als bij de vorige zwangerschap (toen moest ik echt overgeven). Heb wel wat bloedverlies gehad en daarom een echo. Het positieve was dat het hartje klopte! Nu hopen dat alles goed blijft gaan!

12. jelana

jelana Lid

10 jul 2008
    14
    0
    0
    Spannend, nog 1 keer slapen
    Ik mag wel pas 's avonds gaan dus moet dan nog een dagje werken.

Soms heb ik het gevoel dat mijn borsten gaan pijn doen en ik wat misselijk ben, maar ik denk dat ik het mij inbeeld.

Duimen jullie mee?

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hallo dames!

Wat fijn dat er een topic hier over is ! Ook ik ben onzettend onzeker, zijn nu 3 jaar bezig heb in 2006 een VKM gehad en in jan.2007 een BBZ!
    Nou eindelijke naar 1,5jaar verder weer zwanger duurde wel lang en ben derhalve dus ook in behandeling bij een privekliniek. Heb dus mijn 2e IUI gehad en het is raak.

Probeer er van te genieten maar dat wil niet echt, heb wel last van mijn borsten ook zijn ze gespannen en zijn mijn tepels groter dan anders! Verder niks dan alleen dat ik dus zo nou en dan steken oftewel een heel onprettig gevoel heb in de buurt van mijn onderbuik! Ben moe maar ja dat ben ik vaak ben een echte slaapkop! hihihi

Omdat ik het dus twee keer mee heb gemaakt en nog nooit een goede 6wk echo heb gehad om te zien of er wel wat zit. Ben ik nu dus ook zooooo onzeker he! Bah nog 10 dagen dan mag ik naar de VK voor een echo!

Gingen de dagen maar sneller om!

14. koostdam

koostdam Lid

25 jun 2008
    7
    0
    0
    Makelaar
    omgeving Venlo
    Ik heb ook nergens last van. Ben wel wat moe, maar verder niets. Geeft mij ook een erg onwerkelijk gevoel. Maar van de andere kant ben ik blij dat ik niet misselijk ben!
    Beetje dubbel allemaal.

Zoalng je geen krampen hebt en niet bloed zal er toch wel niks aan de hand zijn.

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier nog iemand zonder klachten hoor. Ik ben nu 5 weken zwanger, was vorige week wat misselijk en moe, maar nu merk ik eigenlijk niks meer.
    Nou ja, ik ga er maar van uit dat zolang ik niet alsnog ongesteld word, dat ik toch wel zwanger ben. Hier krijg je pas met 12 weken een echo, dus ik moet nog een tijdje wachten op bevestiging, helaas. Gelukkig gaan we volgende week op vakantie, dan ben ik er ook niet meer zo mee bezig (hoop ik).

16. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Nou snap ik echt helemaal niks meer van zeg......!

Omdat het zo onwerkelijk allemaal is heb ik vanmiddag de clear blue digitaal gehaald, en wat dacht je .....zo net gedaan geeft dat ding aan dat ik niet zwanger ben wat moet k nou!

Alle anderen zag ik toch echt een tweede streep en ook mijn man zag ze! Hoe kan dit nou?

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    He bah, wat akelig en wat vreemd zeg! Zou het misschien aan je urine kunnen liggen? Heb je veel gedronken? Misschien nog even een andere test proberen of als de winkels dicht zijn langs een apotheek voor een test van hun?
    Ik heb namelijk geen idee waar het aan zou kunnen liggen. Je zult wel geschrokken zijn. Ik wens voor je dat de volgende test positief is!

Heel veel succes!

18. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ik snap er helemaal geen baal meer van echt waar! Mss idd niet goed genoeg geconcentreerd! Ben idd vaak naar de wc mss is dat wel het probleem!

Heb alle testen in mijn album staan ben toch niet gek of wel soms....?

19. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Nee gek ben je niet ;)
    Kan het zijn dat ik gek ben want ik zie toch een licht streepje op die laatste test....of niet?

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Die van vandaag? die digitale bedoel je! ja daar zit ook een lichte streep maar toch zegt ie Niet Zwanger daarom dus ook!

Deel Deze Pagina