Geen idee echt! Denk dat ik morgen vroeg nog maar test met ochtend urine! En anders toch afwachten tot 24 juli, ben ook niet ongesteld en vloei ook geen beige of bruin of rood! Dus zolang dat zo blijft hoop ik nog op een goed einde ! Wat moet ik anders?
Ik zou, als ik in jouw schoenen stond, inderdaad morgenochtend met je ochtendurine opnieuw testen! Er zit niet veel anders op, toch? Goh, sterkte meid en laat wat weten aub! Liefs, Lola2
Hihi ik vond het ook niet leuk dat ik helemaal geen symptomen had, totdat ik van de 1 op de andere dag opeens in het ziekenhuis lag vanwege uitdroging Toen kwam uit wat andere mensen al voorspelden: je kunt nog eens spijt krijgen van die gedachte Inmiddels is mijn misselijkheid zo goed als verdwenen, op een paar terugvallen na, dus nu kan ik er wel weer om lachen maar ik heb echt een paar weken totaal niet kunnen genieten! Dus ook al is het een dooddoener: wees er maar blij mee
Het schijnt dat je met de CB test het beste smorgens kunt testen,voor die test is heel veel HCG nodig. Ik heb toevallig ook die CB gedaan vandaag en die zei ook Niet Zwanger maar idd op dat staafje stonden wel 2 lijntjes maar daar mag je dus niet naar kijken je moet kijken wat het zegt in het digitale scherm. Ik ga morgen ochtend ook weer testen. Ik zal voor je duimen dat die Pos is maar aan je andere testen te zien zou dat toch haast wel moeten. Succes
Hey mama van lukas, Had je eerder ook al testen gedaan!? Ik vindt het allemaal heel apart, maar idd mss zat er niet genoeg hcg in! Ben vanmiddag vaak naar de wc geweest en heb deze test om 17 uur gedaan en ik moet steedts van die kleine miegjes! Zie trouwens dat je uit jirnsum komt! Frysland wat leuk ik woon in ferwerd vlak bij Lwd.!
Haha ik ben al een paar dagen bezig zo stom maar ja dat wachten he grr! Ik heb vandaag nog 2 andere testen gedaan en die waren wel degelijk lichtjes POS en ja streepje is streepje he zeggen ze. Hm denk dat je dan te weinig HCG hebt gehad in je urine en je hebt natuurlijk gewoon gedronken ook. Ik doe hem in ieder geval morgen ochtend nog even voordat ik moet werken. Oh leuk jij ook uit Friesland ja daar heb ik wel eens van gehoord Suc6
heey heey, effe een vraagje aan jullie,zoals jullie kunnen zien ben ik al een paar dagen over tijd,heb nu gisterenavond een test gedaan en die gaf negatief aan,nu zag ik dus bij iemand op een foto van ook een zwangerschapstest dat die een heel licht stripje erbij had staan(is een test van clearblue met een +en een -),vanmorgen keek ik dus in de afvalbak,en zag die test weer liggen,tja wat doe je dan automatisch,je kijkt er nog een keer op. En toen zag ik dus ook een heel licht streepje erdoor lopen,kan dit nu dan toch betekenen dat het raak is of moet ik daar maar niet van uit gaan dat die test toch van de dag ervoor is?
brigitte, niet vanuit gaan. Als er eerst niets was kan het een indrooglijntje zijn geweest. De CB heeft een afleestijd van 10 min toch. Dan moet er echt iets komen. Heb je symptomen of dus ook helemaal niets?
Helaas, mijn onzekerheid was terecht! Heb vandaag een inwendige echo gehad en ze hebben bloed prikt maar het lijkt erop dat ik een Vmk heb gehad!
Sterkte meid ermee! Hier ook nog een dikke knuffel van mij! Ik heb gister dus wel Pos getest vind het ook allemaal erg spannend omdat ik de eerste zwangerschap uit liep in een MK met 7 weken en 5 dagen!
Ik heb gisteren het hartjehoren kloppen. Oef. Ipv 7 weken ben ik maar 6 weken en 4 dagen maar dat klopt perfect met mijn cyclus (7 weken is op 28 dagen cyclus gerekend en die had ik niet). En mijn symptomen komen ook langzaam naar boven. Misselijkheid en die borsten maar nog héél licht Ik heb het aan de gyn gevraagd en ze zei dat het normaal is dat ik geen klachten heb/had want iedere zwangerschap is anders. Moet wel toegeven dat ik er nu een beter gevoel bij heb dan de vorige keer. Dus ik geloof wel in dat gevoel dat je ergens wel weet of het goed of slecht zit.
Hé meiden! Heb dus ook iets te vroeg gejuicht... ...dat ik geen klachten had. Ben nu mn 's ochtends toch best wel misselijk. Maar als ik dan rustig wat gegeten heb gaat het wel weer. Vlees vind ik maar niets, dat ruikt en smaakt vreselijk. Fruit is dan wel weer heerlijk! En moe hè? Niet normaal. De enige dag hartstikke en de andere dag geen spoortje te bekennen. Och ja, als het bij deze mankementjes blijft. Gisteren kwam de contactpersoon van moeders voor moeders. Die deed ook nog effe een testje en die was super positief! Dus zorgen maken doe ik nu maar niet meer! @ Jelana, lijkt me echt super om het hartje gehoord te hebben! Heerlijk voor je meid! Ik mag volgende week naar de VK. @ Stef, vreselijk nieuws zeg! Lijkt me echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte! En hopelijk staat geluk ook gauw een keer aan jouw kant! Veel liefs Jollie
wat ik nog ff wou zeggen als je een digitale test heb die aangeeft zwanger of niet zwanger die mag/moet je alleen aflezen wat op het schermpje staat niet hoeveel streepjes want bij niet zwanger geeft hij automatische 2 streepjes dit staat dus ook in de bijsluiter van de test. sterkte steff