Zwanger? Of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nikske89, 3 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Ik wil als eerste even zeggen dat ik nog niet zwanger ben, maar dat ik me deze maand anders voel dan anders en eigenlijk iemand zoek die dit herkent.

Hier mijn verhaal:
    Ik had mijn ei 3 dagen eerder dan de banner aangaf (heb ovu testen gebruikt) en vanaf ongeveer 5 dagen na mijn ei heb ik ook steekjes gevoeld in mijn linker lies. Ongeveer 8 dagen na mijn ei heb ik heel raar geslapen, ik kreeg opeens ongi gevoel het 's nachts en droomde ik over een positieve zwangerschapstest.
    Normaal krijg ik dat ongi gevoel pas later, ongeveer 4 dagen voor mijn NOD.

Nu blijft dat ongi gevoel aanhouden en ben ik gedurende de dag met vlagen misselijk. Ik heb een vol gevoel, dus kan niet echt veel in een keer eten en vooral als ik 's avonds in bed lig hoor ik mijn darmen rommelen. Ik heb echt geen idee wat er met me aan de hand is. Ik heb geen vreemde afscheiding of bloed verloren. Ik wil mezelf niets aanpraten, maar voel me zo anders.

Ik haat het dat ik nog 8 dagen moet wachten!!!!

Is er iemand die mijn verhaal herkent???

Liefs Nicky

2. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    spannend zeg,

Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook 5 dagen na mijn ei een misselijk gevoel en zere borsten.

Nu had ik 6 dagen voor NOD ongi krampen paar dagen achter elkaar. en zie mijn banner.

Je kunt helaas alleen maar afwacten.
    Worden vast 8 lange dagen;)

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik heb ook die krampen al enkele dagen! (ei was vorige week woensdag 26/8 ) En heb ook af en toe wat "gerommel" lijken mn darmen maar toch weer niet...

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Vooral die vlagen van misselijkheid. Als je dat een paar dagen achter elkaar hebt dan kan het niet anders.. of je moet al een paar dagen voedselvergiftiging ofzo hebben.

Heb je nie toevallig ook last van opboeren? Dat vond ik namelijk wel opvallend.

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Heb zelf nergens last van, behalve die baarmoederkramp. En heb ook bruinverlies dus geen idee...

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja opboeren zo af en toe, maar ik heb altijd al zeker 4 keer per dag de hik. Dus dat kan ik niet echt zeggen.

SPANNENDDDD !!!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden,

Ik heb vandaag 9 dagen na mijn ei een paar klodders beige afscheiding gehad. Wat betekend dit meestal bij jullie?
    Verder heb ik vandaag een paar keer een soort "ploppend" gevoel in mijn darmen gehad....

Normaal let ik er niet zo op, maar nu was het echt opvallend.

Ik hoop op een reactie!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Zou het niet weten meid!

Dat raar gevoel in je darmen heb ik ook wel.
    En gister (8 DPO) is bij mij bruinverlies begonnen, weet niet of het dat is dat je bedoelt? Maar bij mij wijst het op aankomende ongi...

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee het is geen bruin verlies, echt beige/creme beetje melkachtig. Zo vreemd!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Melkachtige afscheiding heb ik al vaker gehoord dat het teken van zw is! Hoop het voor je!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff wat een dag vandaag. Ik ben mezelf gewoon lastig! :(
    Ik ben al de hele week licht misselijk met vlagen en vandaag kan ik echt niets of niemand in mijn buurt hebben. Alles irriteert me en om het minste staat het huilen mij nader dan het lachen.

Dus alle symptomen op een rijtje:
    * 5 dagen na mijn ei steekjes in mijn linker lies
    * 8 dagen na mijn ei heel raar geslapen
    * 9 dagen na mijn ei melk achtige afscheiding (gedurende 2 dagen)
    * Elke dag wat misselijk, met vlagen!
    * Sinds vandaag wat lastig en huilerig

Wat denken jullie???

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Misschien dat je al een test zou kunnen gaan doen? Er zijn nu namelijk ook testen te koop die al positief kunnen testen voor je NOD..

Ik zal voor je duimen.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    ZWANGER!!! :D

Hier vanmorgen ook flink misselijk opeens, na mn ontbijt! Maar nog steeds bruinverlies, en temp is weer gezakt met 0,1... Dus hoop er zelf niet meer op, ookal voelt mn buik nog steeds wat vreemd, en wat gekke steekjes rechts in mn lies/bekken/buik :)

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @Misz86,
    Ik denk inderdaad dat ik wel wat eerder test, dinsdag ofzo. 6 dagen is wel erg vroeg denk ik zelf.

@Meisje89
    Ik duim voor je meid dat je toch zwanger mag zijn.

En ik hoop zoooooo ontzettend dat het bij ons zelf ook raak is!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja hopen doe je altijd stiekem nog he (zonder dat je 't zelf weet :p hihi) Hopen doe ik al jaren, van een baby, en nu het dan zo "lang" duurt vind ik het helemaal maar niks!

Ik duim voor je meid!! Hoop dat het snel dinsdag is :( Als mn temp dan nog hoog is, test ik gelijk denk ik. Ga me dan echt niet kunnen houden, stiekem wil ik morgen al testen, maarja, waarom testen als je 2 dagen later al meer weet..

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Net uit mn droom gehaald

Rood met afvegen! Terwijl er van half 2 tot 6u niks in mn inlegkruisje was (ik heel blij). Tot met afvegen, opeens rood bloed. Dus tis noppes.

Snap er niks van, normaal als ik mn regels krijg is smorgens mn temp 36,4 ofzo, vanmorgen nog 36,8. Zien hoe ie morgen is...

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Meisje89,

Wat rood voor je!! Ik had echt voor je gehoopt dat het raak zou zijn!!

We houden elkaar via de krabbels op de hoogte, lijkt je dat ook leuk?

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai Nikske,

Ik had precies hetzelfde.. was sinds zondag al met vlagen misselijk, ene moment kon ik mijn zoontje achter het behang plakken en binnen 10 minuten zat ik m helemaal dood te knuffelen. Ik was echt niet te genieten. Had zelfs al mijn vriendinnen een smsje gestuurd dat ik voorlopig ff niets van me zou laten horen. Ook inderdaad huilen om niets!!

Ik heb toen 7 dagen voor NOD een test gedaan. Zag een heeeeeeeel licht lijntje maar dacht dat het een indrooglijntje was. Ik was namelijk in slaap gevallen en een half uur later wakker geworden. Daarna dag 6 week een heeeeeeeel licht grijzig lijntje, voor mij geen rose, dus ik geloofde het nog nie. Dag 5 toch echt wel een lijntje. Vandaag een veel duidelijker lijntje!

Hoop dat het raak mag zijn voor je! Houd ons op de hoogte!

liefs,
    mamaT

19. essie1975

essie1975 Actief lid

21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi mamaT.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Fijn he als je duidelijkheid eindelijk heb.

Ik heb iets heel raars mee gemaakt.
    Mijn man is vorig jaar gesteriliseerd en nu deze maand afgelopen vrijdag had ik vrijdag ochtend een test nog liggen van Kruitvat en die had ik gedaan met ochtend urine en die gaf ook een gek indrooglijntje aan en heb smiddags een predictor gekocht gedaan en die gaf een heeeeeel licht streepje aan wat moet ik hier nou van denken.
    Gisteravond een clearblue digitaal gedaan en die gaf aan NIET ZWANGER!
    Nou ik snap er helemaal niks meer van al die testen.
    Waarom geeft Predictor een lijntje dan?
    Ik ben erg in de war hiervan.
    Mijn drie kindjes zijn alle drie met een keizersnede ter wereld gekomen en stel je voor dat ik echt zwanger ben?
    Nou ik ga morgen maar weer een test tegenaan gooien en dan naar mijn huisarts toe.
    Gr van essie en een fijne zondag en geniet van je zwangerschap.:)

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Deze moet ik even aanpassen meiden! Mn ongi is NIET doorgekomen! Had gister om 6u meteen tampon erin gezien omdat ik niet wilde wachten tot het er vollebak uitliep. Maar toen ik voor ik ging douchen, uur of 12, mn tampon uitdeed, was er geen rood te zien! Enkel bruin! Vond het suuuper raar! Ik voelde me van in het begin ook al niet echt ongi, maarja, rood is rood toch?

Nu nog steeds geen ongi, vanochtend 37° temp, en nega test! (kon het niet laten :D)

Dus de hoop mag ik nog niet opgeven zo blijkt! Hebben uitstel van executie!

Deel Deze Pagina