Hallo Dames kan dit.. Ik had vrijdag getest, negatief... toen dachty ik menstruatie komt eraan omdat ik bruin verloor, en daar bleef he bij, werd niet helderrood.. Nu vanmorgen deze test in handen... Kan dit niet geloven... Had de test voor 2 dagen na NOD niet veeeel duidelijker moeten zijn?? Bekijk bijlage 146276
Plusjestesten geven vaak onjuiste uitslag is mijn ervaring..maar de KV liegt er niet om! GEFELICITEERD!!!
die is zeker posi! ik heb bij onze oudste ook een dag of 2 voor nod tot nod bruiverlies gehad... toch een vette posi test en nu is hij bijna 3! gefeliciteerd!
Thanks, ik hoef echt NIET te turen! resultaat verscheen binnen 1 minuut..!! 3 positieve testen heb ik nu haha
Van harte gefeliciteerd meid!! Vorige maand zaten we samen in een topic en hadden we allebei valse testen!! Maar deze is goed hoor! Geniet ervan! Je hebt het verdiend na 1.5 jaar!! Groetjes naatje
Naatje thanks!! ik kan het gewoon werkelijk niet geloven!! durf ook nog niet te hopen!! Ga morgen een CB doen die weken aangeeft...pff wat spannend dit..!
Ja dat blijkt wel...hahaha.. Maar omdat ik bruinverlies had dacht ik dat ik ongesteld werd, maar het zette niet door...
Gefeliciteerd hoor! Ik had ook een klein beetje bruinverlies op mijn NOD en de kleine zit er nog steeds
Thanks lieverds..!! Alleen iemand van ander forum maakt me gek...haar streepjes waren duidelijker 2 dagen na nod dus ze maakt me beetje bang..(wat gemeen eigenlijk hihih)...
ik heb je lief..laat je niet gekmaken hoor! elke zwangerschap is anders en elk hcg wordt daarom anders opgebouwd. Jij bent gewoon vet zwanger
gefleiciteerd hoor, je bent zwanger! deze test liegt er zeker niet om! we lopen gelijk vanmorgen ook positief getest en ik ga morgen of overmorgen ook nog een CB test doen die weken aangeeft! Eens zien of we dan ook nog gelijk lopen