Mijn laatste menstruatie was 13 feb 2013 op 7maart begon ik heel licht te bloede ik dacht dat mijn menstruatie te vroeg was gekomen na 4 a 5 dagen stopte het het bloede was niet meer dan een inleg kruisje op 12 maart begon ik last te krijgen van gespanne borsten etc besloot ik op 12 maart een een testje te doen en ja hoor een super licht streepje helrmaal in de wolken dat ik zo snel weer zwanger ben geworden aangezien ik 11 jan geopereerd ben aan een bbz om precies te zijn een weekje inde wolken geweest 19 maart na zkh omdat ik lichte bloedverlies had bij het afvegen op de echo wel iets kunne zien in de baarmoeder ik een beetje opgelucht bloeding hield 5 dagen aan en ook heel licht geen krampen gehad vandaag weer terug na het zkh en een echo gehad dit keer niks op te zien alleen wel een kleinr cyste de gyn zei waardchijnlijk een miskraam nog bloed geprikt daar kwam hcg waarde van 1000 uit nu moet ik over 2dagen terug komen om te kijken of het gedaald of toegenomen is en of er dit keer wel weer wat te zien is op de echo ben wie heeft ook zoiets vergelijksbaars meegemaakt en kan mij iets vertellen
helaas kan ik je niet helpen.ik had een miskraam in februari en ben daar snel van hersteld en was meteen terug zwanger=dolgelukkig! maar nu worden mijn testen negatiever met de dag en heb ik dus vanmorgend bloed laten prikken om hcg te bepalen en zit op de uitslag te wachten...de stress van de voorbije dagen wordt me echt teveel,ik voel me erg slecht.duizelig en doodmoe en overal pijn.... ik hoop voor jou dat alles gewoon goed is en dat het toevallig elke keer een slechte echo was!ik duim heel hard voor je!!
Het was weer een bbz ben nu mijn beide eileiders kwijt zit nu verschrikkelijk. In de knoop met me zelf
ooo nee toch.....ik vind het zo vreselijk erg voor je. verschrikkelijk gewoonweg...heb je veel pijn?lichamelijk dan want geestelijk moet dit een enorme slag zijn.je staat er toch niet alleen voor?heb je veel steun? een hele dikke troostknuffel en huil maar eens goed uit ,ik denk heel hard aan je xxxx