Voor degenen die meerdere miskramen hebben gehad, hebben jullie het laten onderzoeken? En welke onderzoeken hebben jullie gehad of krijgen jullie nog? Ik heb vandaag bloed laten prikken voor iets met chromosomen (deze wordt ook bij mijn vriend onderzocht) en een stollingsafwijking. Op internet lees ik echter veel meer dingen die onderzocht kunnen worden, dus vraag me welke onderzoeken jullie hebben gekregen.
Hallo Nijntje, Ik ben eigenlijk ook benieuwd dus lees even mee. Zelf hebben we veel onderzoeken gehad maar dat komt ook door onze zwangerschapsafbreking en omdat ik niet meer zwanger ben geweest. Wij hebben chromosoomonderzoek, stollingsonderzoek, vruchtbaarheidsonderzoek (sperma en eisprong) en echo gehad. Volgens mij nog iets maar dat weet ik niet meer. Ik ga even nadenken. Soms ben ik het een beetje kwijt wat er allemaal onderzocht is.
Hoi logo, Wat heftig zeg wat jij hebt meegemaakt! Lijkt me ook heel frustrerend dat je dan nu ineens niet meer zwanger wordt. Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die onderzoeken hebben gehad.
Wij hebben bloedonderzoek en chromosomenonderzoek gehad. Vooraf zeiden ze dat er waarschijnlijk niets uit zo komen en dan was ook zo. Lees anders mee in het topic UZ gent wat hier ook staat. Wij gaan nu een afspraak in Gent maken voor verder onderzoek. In Nederland onderzoeken ze niet veel meer dan wat je nu laat doen volgens mij.
bloedonderzoeken,chromosomen bepalen,een scan van mijn onderbuik(vreselijk onaangenaam)en ze hebben gekeken of er antistoffen werden aangemaakt tegen het vruchtje.ja dus.
Ik moet vandaag bloed gaan prikken voor stollingen en chromosoom-onderzoek. die laatste krijgen we pas over 3 maanden dus in de tussentijd blijven wij lekker door klussen en proberen.
ik had een lijstje kan het helaas niet meer vinden . maar ik heb ook nog bloed laten prikken , b12 , foliumzuur ,insuline nuchter en niet nuchter , schildklier uitgebreide versie, vitamine d , en het complete bloedbeeld er was vast meer maar dat weet ik niet meer
MJS heel veel sterkte komende tijd Nijntje,ik heb inmiddels ook bloedlaten prikken voor chromosonen onderzoek,stolling,stoffwisseling anti stoffen,diabetes en schildklier. Volgende week hopelijk uitslag van de meetse dingen Verder heb ik in verleden al buikfoto enz gehad en ben ik al getest op geslachtziekete en hiv. Hoe voel je je nu nijntje,we zitten qua tijd bijna zelfde schuitje he
Bedankt voor jullie reacties, ik zal ook eens dat uz gent topic doorlezen. Ik wil toch ook nog wel meer onderzoeken als ik nog een keer een miskraam heb gekregen, maar hopelijk gaan ze dat wel gewoon in nederland doen. Deze 2 onderzoeken die ik nu krijg zijn natuurlijk gewoon standaard en hoefde er niet eens om te vragen, kreeg ze gewoon aangeboden. @jolan36, tja het gaat wel redelijk. Voel me normaal wel iets vrolijker dan nu, maar dat is logisch. Ben gewoon zo bang dat het nooit of voorlopig niet gaat lukken Lichamelijk is verder alles weer in orde. En hoe is het met jou??
Nou , na de grote schok gisteren , 1 nachtje verder . Morgen naar de gynaecoloog om de curettage te bespreken . Ik heb in 2010 een zoon verloren ( erfelijke aandoening ) en in 2012 een zw af moeten laten breken ( zelfde afwijking als eerste zoon ) en in maart 2012 een miskraam gehad en nu dus een missed abortion . Knettergek word ik ervan . Gelukkig hebben we ook een kerngezonde dochter maar het verdriet zit me inmiddels wel heel erg hoog ... Aangezien ik in zw 1 pre eclampsie heb gehad en er 3 generaties trombose in de familie zit wil de gyn een onderzoek gaan instartten . Zoals ik er nu over denk gaan we na dit alles alles ook het pgd/IVF traject in dus zal alles uitgesloten moeten worden . Liefs