Hoi! Precies 2 weken geleden, 17 maart heb ik een miskraam gehad met 6weken en 5 dagen. Ik heb maar 6 dagen bloedverlies gehad. Na het bloedverlies nog wel wat afscheiding. Zondag 24 weer geklust. Vanaf afgelopen donderdag heb ik waterige afscheiding. Vrijdag 29 maart had ik wat last van ongikrampen. En nu komt het.. Vanaf vanochtend ben ik ineens met vlagen misselijk! Ook is mijn reuk weer versterkt. Zaterdagochtend heb ik nog getest en deze was wit. Jullie voelen hem misschien al aankomen..kan ik nu alweer zwanger zijn??? Zou ik vorige week zondag (of maandag) al mijn eisprong hebben gehad? Of is mijn lichaam misschien nog aan het ontzwangeren? Zijn er vrouwen die hier iets in herkennen? Ik heb normaal een nette cyclus van 28 dagen, maar dat zegt meestal weinig over je cyclus na een miskraam. Alvast bedankt!!
bij mij was het zo,ik was terug zwanger.ik voelde dat direct en ging naar de gyn maar die kon in mijn bloed zelfs nog geen hcg meten dus ik was bij haar toen de innesteling nog bezig was .zo snel had ik al symptomen(de afspraak had ik dus nog staan omdat ik normaal voor de echo mocht gaan van mijn vorige zwangerschap die dag,ik ging dan toch maar naar die afspraak en zei dat ik het gevoel had terug zwanger te zijn ).de dag erna had ik een positieve test.ik hoop het voor je en dat het goed gaat! ik duim!!
Wow echt waar mol?! Was het bij jou ook al na 2 weken dan? (De innesteling). Oohh nou vind ik helemaal spannend Ik zie dat het wel weer een miskraam is geworden. Wat heftig! Sterkte ermee! Nog meer meiden die mijn verhaal herkennen?
Met zo'n vroege miskraam is het vaak (lichamelijk) niet meer dan een forse menstruatie. Je cyclus loopt meestal gewoon door. Dit is mij verteld na mijn vroege miskraam en dat was bij mij idd ook het geval. Je zou mi dus zeker weer zwanger kunnen zijn! Spannend hoor!
Dat klinkt allemaal positief! Ik kan nu al niet wachten tot het weekend is. Vandaag weer sterke reuk, wat steken in mijn lies en ongikrampen. Niet meer misselijk geweest. @aardbeitje ik zie dat je een paar dagen geleden een MK hebt gehad, sterkte ermee!
Ja dat klopt dank je maar we zijn al weer bezig..had vandaag erg veel vruchtbaar slijm zonde om deze ronde over te slaan dus hihi en we zijn er allebei al klaar voor, uitslag van het onderzoek in het ziekenhuis komt pas in juli en ga dan echt niet zitten wachten tot juli want misschien was het gewoon pech en lukt het nu wel
Dus jij denkt nu na 10 dagen ook alweer je eisprong te hebben? Ik begin er wel steeds meer in te geloven. Ik heb nog steeds erg veel melkachtige waterige afscheiding ( al vanaf donderdag). Heb net ook nog mijn berichten terug zitten lezen en ik had nog een topic geopend dat ik zoveel slijm had na het stoppen met bloeden. Zal dan misschien wel mijn eisprong zijn geweest! Het is zo raar om te geloven dat dat zo snel is. Succes weer deze onde aardbeitje!
Spannend! Ik was na de mk ook meteen weer zwanger. Ik heb de mk opgewekt met medicatie. 20 dagen erna had ik mijn eisprong. Ik hoop voor je dat je weer snel je ei hebt gevonden
Ja! ik denk dus ook al na 10 dagen mijn ei-sprong te hebben en of dat nu echt is of omdat ik het zo graag wil dat is nog even afwachten. Aan de ene kant wil ik heel graag dat het raak is maar aan de andere kant weer bang voor een 3e sterretje
Ik wilde nog even laten weten dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Heb duidelijk ovulatiepijn gehad en gister echt mega veel vruchtbaar afscheiding. Nu dus op het wachtbankje Je lichaam kan echt rare symptomen geven, helemaal als je bij elk dingetje na gaat zitten denken. @aardbeitje ga voor je duimen!!
ik wil even laten weten dat de miskraam die ik had zeker niet kwam omdat ik snel terug zwanger was na de vorige mk,dat is me verzekerd door de gyn én de professor waar ik ga om uit te zoeken waaraan het lag(aan mijn lichaam spijtig genoeg) extra geruststelling ja zo snel kan het gaan...leuk om te weten hé!spannend voor je!!!