2 dagen positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Theadore, 9 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Hai allemaal,

    mij heb zowel gister middag en avond als vanmorgen en vanmiddag positief getest met de ovu test. Nou hebben wij gister avond laat rond half 12 Geklust! Vandaag is hier geen mogelijkheid tot aangezien het nog altijd tijd nodig heeft na een positieve test zit er dan nog een redelijke kans in? Wel al vanaf vanmiddag vrij veel pijn in mijn onderbuik. Bij opstaan of ademen zelf te voelen maar niet bekend met ovu pijn? Is het normaal twee dagen positief want beide zijn ze net zo donker en vanmiddag zelf donkerder. Ik voeg een foto er bij toe. De bovenste is natuurlijk al wel ingedroogd flink en de onderste is ook al even geleden van de dag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Je eisprong vindt plaats 24-48 uur na een positieve test. Dan blijft een eitje ongeveer 12 uur bevruchtbaar. Het beste is al er zaadcellen in de eileider liggen te wachten. Daarmee zou je best ik zitten.
    Morgen zou ik nog wel een kansje wagen. Dan weet je zeker dat je goed zit
     
  3. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Ja maar omdat ik dus twee dagen een positieve test had begin ik te twijfelen en aangezien het natuurlijk uitgerekend deze week moeilijk word in verband met werk van beide..
     
  4. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Ja maar omdat ik dus twee dagen een positieve test had begin ik te twijfelen en aangezien het natuurlijk uitgerekend deze week moeilijk word in verband met werk van beide..
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.599
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Die vandaag knalt het ergst, dus uiterlijk overmorgen je eisprong
    Wat je nu voelt is de groeipijn.
    Ik zou morgen gewoon nogmaals sex hebben :)
     
    Theadore vindt dit leuk.
  6. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik vind die onderste ook het meest knallen! Zou van die test uit gaan:)
     
  7. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    De laatste test is het meest duidelijk dus uiterlijk morgen je eisprong. Zaad leeft gemiddeld 3 dagen in jouw lijf. Dus zeker kans. Maar meer kans als je vandaag of morgen nog een keer kunt.
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik zou voor de zekerheid het nog een keer gezellig maken. Je laatste vindt ik positief dus daarop 24/48 uur tot die springt. Plus je ei zit nog wel een paar uur in je eileider ;) dus hup hup ;)
     

Deel Deze Pagina