Het verhaal is nog niet klaar en zorgt alleen maar voor nog meer onrust. Heb een echo gehad en ze ziet iets wat overeen komt met 5 weken. In theorie zou dit kunnen als ik de eerste test deed toen ik 3 weken was. Ze verwacht op basis van mijn verhaal niet dat het goed zit en raadde aan om weer een cb test te doen. Wanneer deze 1 2 weken aan zou geven is het niet goed. Maar wanneer deze 2 3 weken aan geeft ben ik volgens haar wel zwanger...
Ik hoop uiteraard dat het goed zit. Maar hier bleef ondanks dat er geen vruchtje te zie was mijn hcg de pan uit stijgen. Ben je zeker van je eisprong?
Nee helemaal niet zeker. Ik dacht dat ik (op basis van mijn vorige cyslclussen van 28 dagen) op 24 mei ongesteld moest worden. Ik verloor toen wel wat bloed. Mogelijk een innstelbloeding. Ga er nog steeds van uit dat het niet goed is hoor. Maar is nu vervelend dat ik weer twee weken moet wachten.
de streepjes hangen natuurlijk af van de mate van hcg. misschien heeft action meer hcg nodig dan die andere. Ik zou me niet meteen zorgen maken. doe binnen twee dagen nog eens een predictor. en kijk dan wat het resulteert
oh wat jammer had dit nog niet gelezen. Ziet er niet veelbelovend uit. Tenzij je natuurlijk niet met ochtendurine hebt getest? Bij mij waren de streepjes in de middag duidelijker dan in de ochtend.
Ben er zo van in de war. Weet echt niet meer wat ik nu moet denken. En pfff wat duren twee weken dan ontzettend lang. @RoGiJuLi ik zie dat jij vaak en veel op topics reageert. Zou je willen laten weten wat je denkt?
Ik zou vragen of je 2x bloed mag prikken om de oploop van HCG te kunnen meten. Ik herken de onzekerheid, bij mij werd de clearblue test 3+ ondanks bloedverlies, maar het was een missed abortion met 9 weken. Dat kan een scenario zijn, maar er zijn nog zoveel meer scenario’s die wel goed aflopen. Succes met afwachten!
Wanneer was die eerste predictor gedaan? Die donkere? Dat is toch al zo'n 2 weken geleden? Die test kan je niet zo duidelijk hebben als je toen pas 3 weken zwanger was. Dat resultaat past meer bij 11-12 dpo namelijk. Ik ben bang dat er restweefsel zit.
Bedankt voor je eerlijke mening. Ik denk zelf ook dat het niet goed is. Maar waarom stijgt mijn hcg dan nu wel en zei de verloskundige dat ik bij clear blue 2 3 weken er van uit kan gaan dat ik gewoon zwanger ben?
Omdat je zwanger bent. Maar ze zegt ermee niets over of t een goede zwangerschap is. Ik denk ook dat er restweefsel is achtergebleven en die is weer bezig met zichzelf te delen met chorionvlokken oid waardoor je hcg stijgt.
Ja echt waardeloos. Ben er steeds mee bezig terwijl ik het voor mn gevoel al wel achter me had kunnen laten. Maar door die vage echo en testen die weer oplopen is het zo onduidelijk en verwarrend geworden
Verloskundigen hebben veel kennis van goede zwangerschappen, maar in de regel veel minder van niet goed verlopende. Ik vind het heel vervelend voor je dat je al zo lang in onzekerheid zit. En die echo heeft dus ook niet geholpen. Kan je over een week niet al terug?
Ze had echt die twee weken nodig om te zeker te weten zei ze. Heb ook al gedacht om zelf het ziekenhuis te bellen of ik aankomende week daar terecht kan voor een echo. I.v.m. eerdere miskramen kan dat misschien wel. Maar zouden ze daar al meer kunnen zien met een mogelijk termijn van 6 weken?
Apparatuur is vaak wel beter en ze hebben helaas meer ervaring met fout lopende zwangerschappen. De gyn kon bij mij iets miniscuuls op de eierstok zien, terwijl de echoscopiste van de verloskundige een prachtige lege baarmoeder zag en zei: kijk, er is alweer opbouw zelfs. De miskraam is al helemaal klaar. De gyn had t uiteraard goed gezien.
Heb gebeld en ze vertellen me dat het heen zin heeft om deze week een echo te doen. De afspraak is wel verplaats naar de maandag. Scheelt toch weer twee dagen. Heb ondertussen allemaal kwaaltjes die bij een zwangerschap horen. Had nog 1 test liggen en die is net zo donker als de controle streep. Denk dat mn lichaam me mooi voor de gek houdt. Maar hoewel ik vorige week zeker wist dat het misse boel was merk ik dat ik het hierdoor toch weer spannend vind