Zo onzeker. Graag jullie eerlijke mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sterree, 3 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    In november heb ik een soortgelijke situatie meegemaakt. Bij mij is het helaas niet goed afgelopen. Ik had niet oplopende testen, bloedverlies en een echo laten maken bij de vk. Zij zag een zwangerschap van 5 weken. Bloedverlies was gestopt en daarna liepen de testen op.. met 7 weken bij de gyn een echo laten maken. Zij concludeerde dat het een goed verlopen miskraam was geweest en dat er geen restweefsel meer zat. Bloed geprikt en hcg was toen 50. Daar reageren zwangerschapstesten gewoon op, maar houdt niet in dat je een gezonde zwangerschap hebt.
    Het kan dus echt dat je nog dikke positieve testen hebt terwijl de zwangerschap al is afgebroken:(

    heel vervelend allemaal! Sterkte met jouw situatie.. dikke knuffel!

    o ja, ik hoop natuurlijk wel voor jou dat het bij jou anders is..
     
  2. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Bedankt voor het delen van je verhaal! Goed om te weten dat de testen dus wel degelijk op kunnen lopen terwijl het niet goed zit. Heb twee keer eerder een miskraam gehad en dat ik twee weken moest wachten omdat ze eerste echo een beeld gaf van een zwangerschap van 5 weken terwijl ik dacht verder te zijn. Heb toen niet meer getest dus weet ook niet of ze toen opliepen.
    Ga nu ook maar weer uit van de miskraam. Gezien het bloed verlies en de negatieve testen.

    Bedankt!
     
    Lola83 vindt dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.168
    6.693
    113
    Vrouw
    @Sterree, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Hoe zijn de afgelopen weken verlopen voor je?
     
  4. Sterree

    Sterree Bekend lid

    19 dec 2016
    676
    135
    43
    Lief van je. Op de echo was niets meer te zien en heb daarna nog licht bloedverlies gehad. Daarna namen de symptomen ook af. Hoop dat mn cyclus weer snel op gang komt en het de volgende keer wel goed mag gaan.
     
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.168
    6.693
    113
    Vrouw
    Wat is het vervelend verlopen voor je zeg. Maar fijn dat er op de echo niets te zien was en je symptomen af zijn genomen. Ik hoop ook dat je cyclus snel weer op gang is!
     
  6. Lola83

    Lola83 Actief lid

    6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Sterkte!
     

Deel Deze Pagina