Bedankt voor jullie reacties. Ik ga maandag weer testen. En dan ook sowieso de huisarts of verloskundige bellen
Ik denk dat je eisprong pas rond 19 september was, vandaar de bloeding. Dan ben je nu vandaag pas rond 12 dpo en zag de test er gisteren prima uit voor 11 dpo.
Zou je denken ja? Goh het zou zomaar kunnen. We zijn er ook niet bewust mee bezig dus ik hou mijn cyclus nu niet bij. Hoewel hij na mijn bevalling wel regelmatig was. Anders als voor mijn zwangerschap. Bedankt voor je reactie. Hihi we wachten af... Is in ieder geval zeer welkom
Ik denk dat je gewoon later je eisprong hebt gehad. Ik vind het er hoopvol uit zien en je laatste test toch weer donkerder geworden. Ik duim in elk geval voor je dat alles goed gaat 🍀
Ja ik vind ze netjes oplopen hoor. Ik denk dat je veel te vroeg bent gaan testen en ze daarom amper opliepen in het begin. Ik vind dit erg positief!
Mooi opgelopen hoor! En wat al gezegd is; ik denk dat je geen week overtijd was met de eerste zwangerschapstest maar je eisprong gewoon later is geweest 😄 Ik denk dat ik je wel durf te feliciteren! Gefeliciteerd 😄
Ja zoiets zal het zijn geweest!! Heb gewoon een beetje een rare cyclus gehad denk ik. Mijn 1e dag van laatste menstruatie was namelijk 20 augustus.
Waar ik bij dl en nu ook direct en voor nod al knaltesten had, blijven die bij zl ook uit. Meerdere negatieve zwangerschapstesten gehad voordat ik een zwakke positieve test te zien kreeg. Ook consulente mvm schrok even, omdat haar test ook maar met moeite positief werd (ter vergelijk: dit keer hoefden we niet eens te wachten!) Maar ondanks die testen heb ik een prachtig gezond kereltje rondrennen.
Bedankt fallenangel voor je reactie... Elke zwangerschap is natuurlijk ook anders he... Hihi.. Blij hier!!