Ah meid wat spannend. Die tweede foto ziet er wel weer goed uit hoor! Heel veel sterkte met wachten op de echo!
Ze lopen op hoor! Bij kv testen duurt het vaak lang voordat ze goed opdrogen. Had bij mijn dochter precies hetzelfde met deze testen.
Kv testen drogen echt heeeeel langzaam op en wat in de bijsluiter staat klopt van geen kanten...ik zelf heb met mijn miskraam van sept geen knaller gehad van de kv. Die bleven zo licht als die van jou in het begin. Na 5, 10, 30 min enz. Iig ben je wel echt zwanger. Hoop dat alles goed blijft gaan en je volgende week een goede echo hebt
De laatste ziet er super uit. Test je ook op het zelfde moment van de dag? Misschien ben je wel een avondtester.
Ik heb ze allemaal smorgens getest. Mag van mijn man nu niet meer testen 🙈 Haha... omdat ik mezelf gek maak. Volgende week afwachten
Shit meid. Ik zit in zelfde schuitje .. al voelde het hier wel goed dus helemaal verrast was ik doof mijn aflopende testen (zie mijn gestarte topics voor mijn tests...) Mijn ervaring is als testen niet snel donker kleuren het niet goed zit. Bij mijn dochter was t binnen 5 minuten een goede streep en binnen 15 echt donker. Deze zwangerschap hadden ze soms 10 nodig om iets te zien en na uur pas heel donker... Doet toch zeer hé zo'n miskraam.. t is mijn derde.. Sterkte meid.. dikke zoen
Ja klopt ookal komt het niet als verrassing. Kan het gevoel ook niet uitleggen. Blijft kut. Is ook mijn 3e Voor jou ook sterkte