Ik heb op 4 oktober een tp gehad van een cryo. Ben een vroege tester, 5 dagen na tp, negatief, 6 dagen na tp ook, en vanmorgen 8 dagen na tp ook. Gek genoeg heb ik de testen bewaard, keek er vanavond per ongeluk op, en ineens alle testen een tweede streepje? En een roze streepje. Alle testen van kruidvat 2 voor 5. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, mag ik hoop hebben dat t toch gelukt is? Ik ga sowieso vrijdag ochtend opnieuw testen, of heel misschien morgen ochtend, maar dan moet ik al heel vroeg werken...
Na afleestijd en zeker zo lang na afleestijd zijn het indroogstreepjes. Hoe snel heb je ze af gelezen na het doen?? Is die van dag 8 wel donkerder dan dag 5? Kan je een foto laten zien?
Ik heb nog geen foto gemaakt, ze lijken allemaal t zelfde, maar wel duidelijk en dik en roze, niet super donker. Ik heb ook geen idee hoe ik die hier moet plaatsten vanaf iPhone dan? Ik wou ze eigenlijk weg gaan gooien, dacht waarom bewaren, maar nu grote twijfel. De testen van dagen geleden, had ik niet echt meer bekeken, maar de test van vanmorgen, was smiddags nog wit, dat weet ik wel. Maar t gekke is dat ze nu alle drie ineens een soort van positief lijken.
Ben bang dat ze dan toch alle 3 vals/indroogstreepjes zijn. Zeker ook omdat je zegt dat de laatste test na het doen nega was. Ook in de middag nog wit was en in de avond ineens lijntjes bevatten.
Wat RoGiJuLi zegt. Bovendien staat er in de bijsluiter niet voor niets een maximale afleestijd. Dat heeft een reden. Maar als je wel denkt dat dit positief is, zou je gerust een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Is ook gevoelig en heb je gelijk duidelijkheid. Ik hoop voor je dat de streepjes die een halve dag later verschenen, in jouw geval wel positief betekent! Maar dat betekent wel dat je vandaag of morgen binnen de tijd toch echt een tweede streepje moet zien verschijnen.