Hoofdpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kirsten1988, Nov 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik ben 4,5 week zwanger en heb vandaag zo'n hoofdpijn, normaal zelden last van maar zo erg als nu nog nooit gehad. Herkent iemand dit? Zat te denken ik plas redelijk veel en drink nog ongeveer hetzelfde zou ik misschien meer moeten gaan drinken?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier in het begin ook veel last van gehad. Ik heb hier toen de vk voor gebeld en hoorde er inderdaad bij. Ik kan me echter niet meer herinneren wat de verklaring hiervoor eigenlijk was. Zij adviseerde me zo nodig paracetamol te nemen.

3. Humava

Humava Niet meer actief

Ik had er ook last van vorige week. Sinds het weekend niet meer gelukkig. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik er een hele tijd last van gehad.

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Thanx allemaal, dan neem ik straks gewoon een paracetamol voor het slapen gaan en dan hopelijk is het snel weg :)

5. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

vervelend he! wat bij mij ooit hielp is om sochtends meteen 2 glazen water te drinken :) maar weet natuurlijk niet of het bij jou ook werkt. succes.

6. Hinti

Hinti Fanatiek lid

Dec 29, 2015
    1,463
    207
    63
    Female
    Hier ook 2 weken knallende hoofdpijn gehad. De oplossing? Uurtje eerder naar bed gegaan. Was blijkbaar toch vermoeider dan ik dacht. Hoofdpijn was weg.

7. Druffia

Druffia Fanatiek lid

Nov 5, 2016
    1,298
    1,322
    113
    Kirsten ik herken dit, loop ook sinds de wachtweken continu met hoofdpijn rond....bah bah.
    Hinti bedankt voor de tip, ik ga het proberen!

Share This Page