Hoi hoi, Ik ben nu 5.3 weken zwanger maar heb al vanaf het begin moeite met mijn ontlasting. Steeds als ik aandrang heb doet het pijn bij mijn baarmoeder. Als ik geweest ben is het weg. Nu had ik gisterochtend na de grote boodschap ineens bruin verlies met wat rose/donker rode sliertjes. Ik schrok me rot. Maar het bleef alleen bij die ene keer. Vanmorgen had ik weer die pijn alsof ik naar de toilet moet maar ik hoefde niet. Wel had ik weer bruinverlies met die rose en donker rode sliertjes. Maar ook nu bleef het bij vanmorgen. Ik heb ook een heel branderig gevoel van onder en mijn afschheiding is wat gelig maar geen bruin o.i.d meer. Nu heb ik zelf het vermoeden dat het misschien een schimmelinfectie is (die had ik vlak voor mijn zwangerschap ook) of is het mis aan het gaan? Alvast bedankt!
Hoi Sterre82, het klinkt er inderdaad naar dat je een schimmelinfectie hebt. Staat op zich los van je problemen met de ontlasting, maar als je vagina al geïrriteerd is door de infectie, dan kan moeizame ontlasting er wel voor zorgen dat er een klein vaatje springt waardoor je een beetje bloed verliest. Het blijft natuurlijk een spannende periode, maar ik denk niet dat je je hier erg zorgen over hoeft te maken. Ik zou wel even langs de HA gaan voor een kuurtje tegen de infectie. Groetjes Brigitte