Ha meiden, willen jullie eens met mij mee kijken? Ik zit vandaag 3 weken na punctie, mocht de 13e officieel testen ivm (extra) pregnylgebruik. Er stond wel een streep, maar had hem voor 4 weken en 5 dagen wel een stuk duidelijker verwacht... 14e ook niet echt donkerder. Ik wilde vandaag nog een keer testen en dan maar stoppen met medicatie, maar vanmorgen was de test toch iets duidelijker. Eind van de middag nog een test (ivm bruin bloedverlies en nu inmiddels ook wat vegen rood...) en ineens een stuk beter te zien. Omdat mijn man gek wordt van mijn "jij ziet het toch ook, kijk dan!!!!" elke 5 minuten, plaats ik de testen maar even hier. Iemand positieve ervaringen met traag oplopende testen? Ben na 2 miskramen zo bang dat het weer mis gaat.. Liefs!
Ik zie duidelijk een streepje! Spannend! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik herken de onzekerheid heb zelf ook 4x een miskraam gehad.
Als ik kijk tussen het verschil van de eerste en de laatste test en dat daar 2 dagen tussen zit vind ik het niet gek! Ik zou je aanraden morgen niet te trsten maar zondag weer! Omdat t hcg verdubbelt om de dag.. Snap het wel als t moeilijk is. Maar houd hoop!!
Dit zegt dus helemaal niets over een wel of niet succesvolle zwangerschap. Waar het om gaat is of het hcg iedere 48 tot 72 uur verdubbeld. En aan de testen te zien is dat het geval. Bloedverlies daarentegen kán in de helft van de gevallen betekenen dat het mis gaat. Maar in de helft van de gevallen blijft het wél gewoon goed gaan. De eerste periode blijft altijd gewoon heel erg spannend. Ik hoop op een succesvolle zwangerschap voor je. Voor nu zeg ik in ieder geval gefeliciteerd!
Ik zou over 48 uur nog eens testen om te kijken of hij donkerder is geworden dan de laatste! Ook zou ik je graag goed nieuws willen brengen maar bij mij bleek dit 2x verkeer afgelopen!!! Ik hoop dat het bij jou anders afloopt meid!! Succes en ik duim voor je!!!
Ik zie je testen wel oplopen ! De laatste is zeker donkerder dan de eerste Zal voor je duimen ! Bij mijn derde zwangerschap was mijn streepje zou licht Dat de dokter ook een eigen test deed en zei nee niet zwanger Ik naar buiten en zag hem wel weer in de verte Was dus wel zwanger ! Bij mijn eerste twee klapte de test bijna zo duidelijk haha Probeer te ontspannen wand hoe het ook gaat lopen je heb er geen grip op Liefs
De testen kunnen je jammergenoeg geen zekerheid geven. Ik zat net zoals jou nu in onzekerheid want zij liepen ook traag op. Bij mij jammergenoeg wel misgegaan.
Bedankt voor jullie lieve reacties, meiden! Moet zeggen dat ik er redelijk rustig onder ben (voor mijn doen dan ). Heb vorig jaar knaltesten gehad en toch ging het mis, dus ik weet dat het alle kanten op kan gaan, testen lopen in ieder geval op! Beetje oud bloed maar verder (nog) niets, hoop zo dat het zo blijft! Trouwens: de meest betrouwbare zwangerschapstest zit de hele dag bovenop me (onze kat). Als ik zwanger ben is ze niet van me af te slaan (als ze naar manlief vertrekt, is het mis). Manlief gunt ze vooralsnog geen blik . Nogmaals bedankt voor jullie reacties!! Liefs en fijn weekend!
Hier ook langzaam oplopende testen en ben 11 weken zwanger en vorige weeg een goede echo gehad. Dus het hoeft echt geen slecht teken te zijn. De meeste mensen die ik ken doen 1 test en geloven dan dat ze zwanger zijn. Maar hier bij dit forum zijn we er goed in om elkaar gek en onzeker te maken. De dikte van je streep hoeft niet perse iets te te zeggen over het verloop van je zwangerschap. Je hebt dames met langzaam oplopende testen bij wie het goed gaat en dames met een vette streep die een miskraam krijgen. De eerste paar weken blijft spannend. Maar nu mag jij genieten dat je zwanger bent. Dus gefeliciteerd!
de rest niet gelezen maar meis dit is hartstikke prima hoor hcg verdubbeld elke 48-72 uur dus je moet je eerste test met je laatste vergelijken en dan zie je dat hij prachtig oploopt over 2 dagen weer testen dan zie je duidelijk verdubbeling
Helemaal mee eens. Ik heb ook maar 1 test gedaan. Waarom zou je doortesten, het zegt helemaal niks over het verloop van de zwangerschap.
Dank voor alle lieve reacties, heel fijn dat jullie de moeite nemen om mijn verhaal te lezen en te reageren! En ik weet zoooo goed dat ik mezelf soort van gek maak, maar op een of andere manier geeft het me wel een beetje rust (al zegt het inderdaad niks, i know). Test was net weer een beetje duidelijker, maar ook wat rood bloedverlies.... Grrrr..... Ik weet het: geduld Liefs!!