Die lopen mooi op hoor! Gefeliciteerd! Allereerst is het echt bullshit en ten tweede is het nogal gemeen wat je doet.
Ziet er hartstikke goed uit hoor! Heb eerder 4 miskramen gehad dus kan me je onzekerheid heeeeeeel goed voorstellen! Deze zwangerschap heb ik vanaf week 6 tot ongeveer week 10 bruinverlies en zelfs helderroodverlies gehad en toch voel ik, terwijl ik dit typ, die kleine in mn buik bewegen. Hoop houden hoor!! Ziet er hartstikke goed uit!!
Thanks lieve meiden! Had gewoon zo graag een dikke vette knaltest gehad maar ze lopen nog steeds mooi op. Gisteravond alleen een enorme plens bloed, dus vertrouwen is wel redelijk ver te zoeken.. nu alleen wat oud bloed en een veegje rood. Zenuwslopend!! Ik hoop dat ik jou mag volgen Colinn, wat fijn voor je dat het zo goed gaat na zo'n spannende tijd! Liefs!
Lief Boannan!! Hoop dat het helpt! Test mooi opgelopen in 48 uur tijd gelukkig (maar nog niet zo donker als de controlestreep helaas..), geen plassen bloed of krampen (afkloppen ), alleen wat rode vegen en bruine slijm... Pfffff!
Ah wat vervelend. Kan alle kanten op gaan.schrik niet van je testen maar wel van je plens bloed..... Misschien mag je wat eerder naar de vk. Op naar een knaller.
ik heb bij alle twee mijn zwangerschappen geen knal testen gehad.. En ik had er meerdere gedaan. Zelfs de clearblue digitaal zei met ruim 5 weken 2-3 weken, terwijl ik toen echt 3+ had verwacht. Wil dus niks zeggen. Hoop voor je dat het goed gaat!