Zo onzeker, testen lopen langzaam op....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zwolle123, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Die lopen mooi op hoor! Gefeliciteerd!

Allereerst is het echt bullshit en ten tweede is het nogal gemeen wat je doet.

2. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind ze wel mooi oplopen.

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ziet er hartstikke goed uit hoor! Heb eerder 4 miskramen gehad dus kan me je onzekerheid heeeeeeel goed voorstellen! Deze zwangerschap heb ik vanaf week 6 tot ongeveer week 10 bruinverlies en zelfs helderroodverlies gehad en toch voel ik, terwijl ik dit typ, die kleine in mn buik bewegen. Hoop houden hoor!! Ziet er hartstikke goed uit!!

4. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks lieve meiden!

Had gewoon zo graag een dikke vette knaltest gehad :) maar ze lopen nog steeds mooi op. Gisteravond alleen een enorme plens bloed, dus vertrouwen is wel redelijk ver te zoeken.. nu alleen wat oud bloed en een veegje rood. Zenuwslopend!!

Ik hoop dat ik jou mag volgen Colinn, wat fijn voor je dat het zo goed gaat na zo'n spannende tijd!

Liefs!

5. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Wat een spanning zeg! Ik duim voor je. Hoe zag je test er vanmorgen uit?

6. zwolle123

zwolle123 Actief lid

5 mei 2010
    155
    1
    0
    NULL
    NULL
    #26 zwolle123, 17 mei 2015
    Laatst bewerkt: 17 mei 2015
    Lief Boannan!! Hoop dat het helpt! Test mooi opgelopen in 48 uur tijd gelukkig (maar nog niet zo donker als de controlestreep helaas..), geen plassen bloed of krampen (afkloppen :)), alleen wat rode vegen en bruine slijm... Pfffff!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ah wat vervelend. Kan alle kanten op gaan.schrik niet van je testen maar wel van je plens bloed.....
    Misschien mag je wat eerder naar de vk.
    Op naar een knaller.

8. moro

moro Bekend lid

20 jul 2013
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bij alle twee mijn zwangerschappen geen knal testen gehad.. En ik had er meerdere gedaan. Zelfs de clearblue digitaal zei met ruim 5 weken 2-3 weken, terwijl ik toen echt 3+ had verwacht. Wil dus niks zeggen. Hoop voor je dat het goed gaat!

9. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Hoe gaat het Zwolle? Bloeding niet doorgezet hoop ik?

Deel Deze Pagina