Zo onzeker,verdrietig en nog meer vragen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mexico, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis, ik had eigenlijk een afspraak op 16 juli of dat de placenta er dan nog voor zou liggen en was dat dan zo dan kreeg ik een keizersnee. Ik moest er eigenlijk al 80 % van uitgaan dat het een keizersnee werd. Dus dat was ff een schock maar daar ben ik alweer overheen. Nu moest die afspraak vervroegd worden naar vandaag, waarom? Dus nu ging ik er vandaag heen met de veronderstelling dat de keizersnee nu gepland werd en alles duidelijker werd. Het liep zoals gewoonlijk erg uit en we werden door een andere arts gehaald ,de arst liep teveel uit. Naja prima, maar nu komt het deze arts snapte nie waarom we er nu al waren. Hij ging toch naar de placenta kijken en zei ow ow dat is uitzondelijk dat die ervoor ligt. Dus mijn vriend zo is dat erg uhm nee maar wel uitzondelijk. Toen ging hij de kleine meten enzo, en zoals bij de 20 weken echo ook al was bleek het hoofdje van de kleine erg klein. Net onder de middel lijn, ik vroeg is dat erg nee zegt hij maar wel klein. Zo en daar konden we het mee doen! Want hij was gespeciliceerd in kanker en niet in dit soort dingen :confused: . Nu moesten we een afspraak maken met een arts die daar meer van wist. Ach ja of mijn vriend genoeg vrije uren om op te neme heeft. En toen we weg gingen zei hij ook nog even uitdrukkelijk 'als je maar iets voelt wat niet hoort, of zelf plotseling begint te bevallen ,en heel rustig aan gaan doen , dan bellen !'Want dit kan erg bloederig zijn en moet je met spoed komen. Zo en toen zat ik in de auto en kwamen de :cry: :cry: :cry: . Nu weet ik nog niets alleen ben ik nog onzekerder. Is het hoofdje niet te kleine? Wanneer heb ik zekerheid over alles? Wat is er gevaarlijk aan?
    Ik heb het even gehad en ben ineens een brok ellende..
    Sorry voor mijn lang verhaal :oops: .

    xxx
     
  2. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hej mexico!
    ik kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt!
    ik vind het ook niet normaal hoe jullie daar behandeld zijn. Als ik jou was zo ik de arts die jullie normaal behandelt, en gynecoloog neem ik aan bellen om hierover te praten.
    Ik vind dit niet normaal!
    ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    groetjes NIkky
     
  3. woezeltje

    woezeltje Fanatiek lid

    2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meid,
    wat een verhaal.
    jemig het is al zo spannend en dan krijg je zoiets te horen :evil:
    ik zou gewoon bellen voor een nieuwe afspraak met de uitleg hoe je behandeld bent en dat je zo snel mogelijk een afspraak met je eigen arts wilt.
    gelukkig was je niet alleen!

    sterkte en probeer niet te veel te piekeren.
    misschien kan je je vraag stellen aan de VK op dit forum voor geruststelling?
    liefs kristy
     
  4. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Nou het lastige is ik het helemaal geen vaste arts in het ziekenhuis, want was eerst gewoon bij de verloskundige en door die echo van maandag waar ze zagen dat die placenta er nog steeds voor lag ,ben ik ineens in 't ziekenhuis onder behandeling. Dus ik weet niet bij wie ik moet zijn, en kan alleen maar afwachten tot vrijdag de 13 de dan hebben we als het god is een afspraak met "de arts"die er wel alles over weet. Is dat niet dan eis ik gewoon dat er iemand komt di emij die dag uitleg gaat geven want ik ga niet nog langer wachten en in onzekerheid zitten.Ik wil eigenlijk nu wel een keizersnee en zo vroeg mogelijk als het kan want ik ben als de dood dat het zelf gaat beginnen.


    xxx
     
  5. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan even contact opnemen met de verloskundige. Het is jammer als je zo gestrest verder moet.
     
  6. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Even iets heel anders: Ik ging die rekening nooit betalen. Je komt voor een arts (waar je naar doorgestuurd bent) omdat je een nogal uitzonderlijke situatie hebt. Dan zit je toch niet op een oncoloog te wachten?

    Die man heeft de ballen verstand van wat er met jou is, en die loopt je een beetje ongerust te maken. Wat een oelewapper zeg.

    Natuurlijk is het vervelend dat je baby's hoofdje te klein is, maar misschien heb je gewoon een kind met een klein hoofd. Overal worden allemaal maar gemiddelde curves naast gelegd. Nou misschien is dit een kleintje.
    Als dat echt een voorteken zou zijn van iets ernstigs dan zou je nu niet zo behandeld zijn, denk ik maar.


    Ik kan me zo goed voorstellen dat je nu in de rats zit!
    Dus sterkte vanaf deze kant.

    Linda
     
  7. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou ook zeker even de verloskundige bellen. Leg haar uit wat je hebt gehoord en hoe men reageerde wie weet kan zij je verder helpen. Sterkte meis.
     
  8. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Zoals al in een eerder topic van je gemeld, had ik bij Serjenka ook een voorliggende moederkoek.
    Ook zij zat steeds wat onder de gemiddelde lijn en was bij de geboorte wat kleiner. Maar daar hoef je je heus niet onmiddelijk ongerust over te maken hoor. Als ik zie hoe m'n meid nu is, besef ik dat ik me toen ook veel te veel zorgen gemaakt heb.
    Het enige wat ik je kan adviseren is, doe het rustig aan, ga niet tillen of zwaar werk doen.
    Het is idd zo, als je bloed verliest of iets voelt wat niet hoort, ga dan onmiddelijk naar het ziekenhuis. Beter een keer te veel gaan dan te weinig.
    Vooral als je iets van bloed verliest, onmiddelijk aan de bel trekken, want dit is een slecht teken. Ik wil je niet onnodig ongerust maken, maar ik heb in identiek dezelfde situatie gezeten als jij. Met het enige verschil dat m'n begleiding stukken beter was.
    Die onzekerheid en angst is enorm. Tot op de dag van de keizersnede ben ik ongerust geweest en bang geweest dat er m'n kindje wat zou overkomen.
    Daarom dat ik je de raad geef, doe het zo rustig mogelijk aan, dan is de kans dat het allemaal verloopt zoals het moet, het grootst.
    Laat je maar lekker verwennen deze laatste maanden.
    Als je nog vragen hebt, mag je altijd een pb sturen.
     
  9. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ow bedankt voor alle reacties, ik ga morgen gewoon even de verloskundige bellen. Mijnn vriend zei ook al over het hoofdje van de kleine ,dat ik daar me geen zorge hoef te maken. Want zou het echt zo verkeerd zijn dan hadden ze er al lang iets aan gedaan zegt hij. Want bij de 20 weken echo was alles prima behalve het hoofdje was erg klein maar de hersenen enzo waren allemaal goed. En ik weet dat ook wel maar ik maak me dan toch weer zorgen. Ik doe het nu echt rustig aan want ik wil niet dat er iets mis gaat, ben al 2 x een kindje verloren. Ben ook gestopt met werken sinds deze week. Ik wil gewoon zekerheid en eis volgende week dat ze mij gerust gaan stellen over alles. Wat betreft de rekening ik ben daar als het goed is voor verzekerd neem ik aan?
    Nogmaaks bedankt voor jullie reacties dat doet me goed.\

    xxx
     

Deel Deze Pagina