zo onzeker... weet het niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by zomaar, Dec 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Meiden,

Ik heb even een rare vraag maar begin zo te twijfelen aan mezelf...
    Heb vorige week donderdag een "miskraam" gehad. Heb ongeveer een week lang flink wat bloed verloren en veel stolsels buine draadjes etc.
    Maar nu heb ik een heel raar gevoel want als ik naar het toilet ga heb ik veel van dat witte slijm (net zoals toen ik zwanger was)
    Maar verder voel ik niet veel..
    Wat moet ik hier van denken?
    Kan het zo zijn dat als je hefig ongi bent geweest het vruchtje er toch nog zit?

Liefs een onzeker meisje :(

2. Niet meer actief

Hoi meid,

Heb je ook een echo gehad om te zien of het inderdaad een miskraam was of niet (en of alles weg was)? Anders zou ik toch even naar de HA of VK gaan, want die onzekerheid is ook niet alles...

3. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Zomaar,

Wat vreselijk naar dat je een miskraam hebt gehad!
    De klachten die je beschrijft komen me niet bekend voor, als ik jou was zou ik via huisarts of verloskundige een echo laten maken of alles wel goed schoon is vanbinnen! Het hoeft natuurlijk niets te zijn, maar als ik jou was zou ik zekerheid willen.

Heel veel sterkte...

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Lastig maar als je zoveel bloed hebt verloren denk ik niet dat het nog goed is. Je hebt dus eerst positief getest en later veel bloed verloren?

Ik zou als je zeker wilt weten dat alles goed is toch idd even langs de HA of VK.

5. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    zomaar wat ellendig voor je meissie. Maar ik zou bij twijfel toch echt wel ff de vk of gynaecologe raadplegen. Misschien was het een tweeling, of misschien is niet alles weg, of misschien valt het reuze mee..... Tis je lijf, dus neem geen risico's.......

Heel veel sterkte

twinny

6. Niet meer actief

Ik weet niet of het dan nog zin heeft om nog eens te testen(mischien heb ik het wel fout).
    en anders even naar je verpleegkundige of HA bellen, en daar het voor te leggen voor een echo.
    Succes en sterkte.

Gr Scootermuis.

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Vraag me idd af wat er is ... Lijkt me zo sterk dat ik nog zwanger zou kunnen zijn na zo een ongi met stolsel verlies maar ben ook zo bang om het na te laten kijken op één of andere manier.
    Misschien is het allemaal niets maar krijg er paniek ideeen van als ik aan een echo of iets dergelijks denk.

Raar he snap niets meer van mezelf! :confused:

iemand zoiets mee gemaakt en toch nog zwanger??

8. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Helaas heb ik ook zoiets meegemaakt.
    Heel veel bloed en mega-stolsels verloren, toch nog een vruchtje aanwezig.
    Mijn advies: Laat een echo maken. Je moet er wel zeker van zijn dat, als het vruchtje inderdaag niet goed is, het vruchtje wel is afgestoten. Je wilt denk ik geen rare infecties krijgen, dan ben je nog veel verder van huis.
    Meid, heel veel sterkte..

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Is dat dezelfde zwangerschap dan dat je nu hebt?

10. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Amersfoort
    Nee, gelukkig (nog) niet.
    Voor de zwangerschap van mijn dochter heb ik 2 miskramen gehad. Met mijn tweede miskraam bleef het vruchtje (22 weken) zitten. Elke dag moest ik tempen om er voor te waken dat ik een infectie kreeg. Gelukkig is dat niet gebeurd, maar 22 weken is wel erg lang! Toen het vruchtje los kwam ben ik ook weer naar de gyneacoloog geweest om te checken of het vruchtje er echt uit was (ik wist wel zeker dat 't vruchtje weg was) maar er zat nog een klein stukje in mijn baarmoeder (wat dat precies was weet ik niet meer zo goed). Toen dat kleine stukje kwam ben ik weer voor de zekerheid terug gegaan voor een echo. Zolang je niet "leeg" bent kun je niet verder.
    Ik weet nu dat mijn lijf een kindje kan voldragen. De zwangerschap van mijn dochter duurde ZO lang! En deze zwangerschap duurt ook weer lang. Ik had gehoopt er nu (zonder zorgen) van te kunnen genieten maar ik blijf toch bang. Ik heb voor mezelf een doptone gehuurd zodat ik, zodra ik onzeker word, zelf kan luisteren naar het hartje. Ik ben blij dat ik die mogelijkheid heb!

11. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meid,

je moet het wel even laten controlere. als je inderdaad een miskraam hebt gehad, dan moet je er wel zeker van zijn dat je baarmoeder leeg ius, anders kun je een lelijke infectie krijgen. ik wil jen iet bang maken, maar het is wel noodzaak om te weten hoe het nu allemaal zit. ik zou dan maandag ook gelijk even een afspraak maken met de huisarts en even met hem/ haar bespreken dat je graag een echo wilt om te kijken hoe het er voor staat. ik heb ook een miskraam gehad en toen ook een echo gehad om te kijken of mijn baarmoeder schoon was. gelukkig was dit het geval en kon ik rustig verder gaan. ik wens je in ieder geval nog heel veel sterkte, want een miskraam is niet heel erg makkelijk.

liefs tascha

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Poeh wat verschrikkelijk ik hoop dat verder alles goed gaat!

succes

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Nou heb net getest (durfde het eindelijk ;) )
    Maar de test is nega! pfff was ff bang voor een compleet ander
    senario ben op zich wel opgelucht...
    lekker verder met de nieuwe ronde

Meiden bedankt maar weer!

Liefs Z

14. Lizzy

Lizzy Bekend lid

Jun 5, 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam

Dat je test negatief is wil niet zeggen dat je helemaal schoon bent vanbinnen.... Sorry!

15. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zou ook, als ik jou was, toch maar even een echo laten maken. Dan heb je zekerheid dat je ECHT verder kunt.

Sterkte

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Nee dat weet ik daar had ik het ook niet over hoor hihi maar misschien ineens wel weer zwanger en dat er iets niet goed zou zijn dat bedoelde ik eigenlijk :D

Share This Page