Ik heb zo'n ontiegelijke hoofdpijn. Ik ging er gisteravond mee naar bed en stond er vanochtend weer mee op. Nou wilde ik een paracetamol innemen toen ik mij opeens bedacht dat dat misschien niet verstandig is als je zwanger bent. Ik kan de bijsluiter nergens vinden. Wie weet dit?
Je mag 6 paracetamol hebben per dag. Dezelfde dosis als je normaal mag hebben. Maar alleen als het echt paracetamol is. Andere pijnstillers mogen namelijk niet. Sterkte met je hoofdpijn!
Ik was gisteren toevallig bij mijn VK en heb het haar ook gevraagd...voglens haar mag je ze inderdaad innemen (max 3 op een dag) en kun je het beste gaan rusten bij erge hoofdpijn.
Maar ik ben de bijsluiter kwijt en weet dus niet wat er allemaal inzit. Achterop de doordrukstrips staat: paracetamol 500 Kruidvat. Zal ik het doen?
Hoi Renate ! Als ik jou was zou ik voor alle zekerheid even de apotheek bellen. Leg even uit waarom je het niet zomaar wilt slikken. Zij kunnen in hun computer nakijken of het mag en hoeveel tabletten je mag nemen. Dat is 100% garantie dat het veilig is (heb ik ook eens moeten doen met hooikoorttabletten omdat ik geen lucht meer kreeg ... ze hebben me toen super geholpen) Groetjes, Nikki F
Goeie tip, nikkie! Ik heb net even de apotheek gebeld en hoera hoera ik mag er max. 3 per dag inderdaad. Ben nu dus even weg, want ik ga even pillen eten!
Hoi Renate ! Fijn dat je iets had aan mijn tip ! Ik neem altijd het zekere voor het onzekere. Ik hoop dat je hoofdpijn al minder is ! Groetjes, Nikki F