Dag Meiden, Ik ben nu 6,5week zwanger ik ben al vanaf dat ik nog geen 4 weken was savonds soms hele dag missenlijk en ik kan ook niet alles eten nu heb ik sinds gisteren nerges meer last van wie heeft dit ook meegemaakt. Bij mijn dochtertje begon de missenlijkheid pas vanaf de 6,5 week en tot hoelang weet ik niet meer precies maar volgens mij 10 wk. Groetjes Daliya
nou meid geniet ervan! niet te hard roepen het kan ook wezen dat je er een goeie dag tussen hebt! en als je er helemaal vanaf bent nou beter toch! ik ben de hele dag door nog misselijk vanaf week 5.5 heb nu twee keer een betere dag gehad maar de dag erna gewoon weer mis. dus geniet ervan. ik ga dan even goed door het huis. alle puntjes weer even op de i zetten hahaha.
Hoi Daliya, Ten eerste GEFELICITEERD met je zwangerschap! Misschien is je misselijkheid wel voorbij. Bij mij duurde het ook ongeveer een week en ik ben ik die week echt goed misselijk geweest. Ik ben nu ook wel eens heel af en toe misselijk dat ik van die kots neigingen heb zeg maar. En iedere zwangerschap ik toch anders.
Ja zegt helemaal niks hoor! Je hoeft ook nergens last van te hebben. Sommige meiden hebben alles sommige helemaal niks. En dat zegt niet dat je baby niet gezond is. Ik ga mee met sweetnesey ik ben 3 maanden hele dagen misselijk geweest en dat had zeker weg mogen blijven!