Hoihoi Ik ben 17 dagen overtijd en geen enkel spoor van iets te bekennen. Huisarts gebeld maar deze zegt afwachten en af en toe testen???? Maar mijn cycles was geheel netjes na verwijderen van de mirena en nu 17 dagen overtijd en voel van allerlei steekjes onderin mijn buik /eierstokken maar er is niets. Om gek van te worden. Heeft iemand hier ook ervaring mee? en hoe ging dat bij jou? En kun je zo maar een heel cycles overslaan? Snap er niets van groetjes en hoop op veel reacties... het maakt je best onzeker getsie!!!
ik was ook altijd regelmatig en nu had ik ook ineens een hele late eisprong. bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik de griep heb gehad vorige maand.......door griep of iets anders waardoor je weerstand laag is, kan je eisprong uitblijven of later komen.
ik ben normaal ook op de klok en nu niet wel al een test gedaan en dat was negatief. sterkte met wachten
Wanneer is je Mirena verwijderd? Misschien dat dat er toch nog iets mee te maken heeft? Want denk dat als je testen negatief aan geven dat je dan ook helaas niet zwanger bent..