Moet ik met een verkoudheid langs de dokter?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by shampoo, Jan 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Onze dochter is sinds maandag flink verkouden. Ze heeft er met name s ochtends en s avonds veel last van. Je hoort bij het ademen dat haar neus vol zit en soms op haar rug bromt het een beetje van het slijm.
    Ik heb luuf, tussikind en neusdruppels.
    Moet ik met deze verkoudheid langs de dokter of "gewoon" uit laten zieken? Ik lees namelijk nog wel eens iets over het luisteren naar longetjes... Ze heeft geen koorts.

Alvast bedankt!

Groetjes shampoo

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zelf persoonlijk doe het niet. je kan er toch buiten de middeltjes die je noemde niet veel meer aan doen dan uitzieken

3. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het even aankijken. Wordt het na een paar dagen niet wat beter, dan kun je altijd even bellen en advies vragen.

Beterschap!

4. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Als ze geen koorts heeft, niet langdurig eten of vooral drinken weigert zou ik persoonlijk niet naar een huisarts gaan. Dit heeft gewoon even tijd nodig vaak, beterschap!

5. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    S ochtends en s avonds drinkt ze haar flessen niet leeg, omdat haar neus dan dicht zit en het drinken haar veel moeite kost. (geven het dan af en toe ook uit een gewone beker zodat ze wat kan ademen). Haar fruit eet ze goed en fles overdag ook. Avondeten wil ze opeens niet meer... :(

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    In jou situatie zou ik ook niet gaan. Als er geen koorts is, dan is het waarschijnlijk puur een verkoudheidje. Daar kan de dokter ook niks aan doen. En op de leeftijd van jou kleintje moet haar lijfje het zelf wel kunnen oplossen.

Als ze wel koorts krijgt, slecht drinkt, suf wordt, niet meer wil liggen (oorpijn), of iets anders dan een standaard verkoudheid zou ik wel even overleggen. Bij koorts is de standaard na 3 dagen bellen..

7. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt meiden, ik dacht zelf ook al aan niet bellen, maar dan lees je weer wat op internet en ga je twijfelen :)
    Fijn dat ZP er is!!!;)

Share This Page