Dag dames, hier weer een onzekere dame. Gisteren was ik 5.6 weken zwanger. Maar ik begon gisterochtend ineens lichtbruin bloed te verliezen. Toen rond 12 uur werd het ineens donker rood en een klein stolseltje (+/-0,5cm). Daarna niks meer en vanochtend met het afvegen weer bruin bloed. Wat kan dit zijn dames? Heb niet echte krampen. Tis wel een beetje gevoelig, maar dit kan ik geen krampen noemen. Ook ben ik nog steeds misselijk. Wie oh wie helpt me???
He Kitty, Ik schreef het net ook in mijn topic maar misschien kan je beter even de ha bellen en vragen om een echo. Dan heb je zekerheid! Een beetje bloed verliezen is niet erg natuurlijk en als je geen krampen hebt is het een goed teken maar een stolsel zou ik ook eng vinden. Dat je nog misselijk bent is wel heel goed! Heel veel sterkte in ieder geval
Hey 078mama, hoe is het nou met jou? Ik heb de verloskundige gisteren meteen gebeld, maar ze kon op dit moment weinig doen. Het is nog te vroeg op eventueel weefsel te zien. Ze beld me donderdag weer om te horen hoe het bloeden gegaan is. Maar ja, nu geen bloed meer dus.. Nu wel weer lichte krampjes. Volgende week krijg ik dan een echo. Heb gewoon geen idee wat me te wachten staat.. Maar heb er geen goed gevoel over.
Ik verlies geen bloed meer maar heb ook geen hoop meer. Morgen of dinsdag weer een echo en dan heb ik zekerheid als het goed is. Ik hoop dat jij beter nieuws hebt!
Hoe is het nu met jullie? @Kitty: Heeft de VK al gebeld en hoe nu verder?Verlies je nog bloed? @078mama: Hoop dat de echo morgen of dinsdag (weet je al wanneer?) goed is en je je weer gewoon bij de Nov. 2010 mama's kan aansluiten. Ik denk aan jullie, meiden!
Wat lief babywolkje! Ik heb me inmiddels weer aangesloten bij de november mama's. Bloed is opgehouden en voel me super zwanger!
Voor mij is het helemaal over! Zelfs de test is al negatief... Kunnen jullie mij van de lijst halen? Dat is het enige wat ik nog pijnlijk vind. Ik hoop wel dat jullie in November prachtige babies hebben en dat jullie met volle overgave gaan genieten van deze zwangerschap. Over een maand of 3 ga ik vast weer hetzelfde doen.