symptomen eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by muisje14, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb geen idee waar ik nu in mijn cyclus zit. Banner is maar een schatting (standaard). Vorige cyclus was 53 dagen pfff.
    Nu had ik een paar dagen terug wat waterige afscheiding en wat steekjes in mijn onderbuik dus dacht meteen zou het een eisprong geweest kunnen zijn? Wel meteen geklust hoor :p

Wat zijn nu precies de symptomen die bij een eisprong kunnen horen? Wat zijn jullie ervaringen?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik krijg meestal van te voren een wat trekkerig gevoel bij mn eierstokken.
    en de dag dat t eitje springt, een hele opgezette buik! die ik dan niet in kan houden, opgeblazen.
    en t gevoel of mn baarmoeder heel laag zit. ik moet dan gewoon heel rustig gaan zitten zeg maar.
    ik hoop dat je er wat aan hebt. bij iedereen is t anders, de een voelt de eisprong wel, de ander niet. het is wel makkelijk, heb nooit ovutesten hoeven te gebruiken.

3. muisje14

Ik gebruik ook geen ovulatietesten, dat voelt dan meer als 'druk' en dat willen we niet

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Ik voel m'n eisprong niet......

5. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Dit heb ik ook. Daarnaast voel ik mijn hechting van de bevalling heel duidelijk, het voelt beurs aan.

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

rugpijn, buikpijn, misselijk, opgezet, hoofdpijn, dit alles afwisselend een paar dagen.

7. RHR1985

RHR1985 Actief lid

Dec 27, 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Ik vraag me ook af wat je dan allemaal voelt? Ik gebruik wel ov-testen en volgends die testen moet mijn eisprong nu ongeveer zijn.
    Ik heb nu alleen een beetje het gevoel of ik ongesteld moet worden, niet zoals ik het voel als ik echt ongesteld wordt maar wel die krampjes en rugpijn! Ik denk dat dit dan bij mijn eisprong hoort!?

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Bij mij voelt het altijd net alsof ik ongesteld ga worden. Druk in mijn onderbuik, lage rugpijn enz. Balen he? Die onregelmatigheid! Zo weet je nooit waar je aan toe bent. Hopen dat het snel raak mag zijn.

9. muisje14

Ik had afgelopen dagen wat gespannen borsten en steken in mijn buik. Vanmorgen buikpijn en nu is het over. hmmm misschien eisprong, maar misschien ook wel helemaal niet gezien mijn vorige cyclus. Maar ja toen we zwanger wilden worden van onze jongens was ik ook zo onregelmatig. Op een rijtje:

1: 37-31-zwanger (38)
    2: 25-37-53-zwanger (34)
    3: 53- ?

Tis echt afwachten dus, maar idd je weet nooit waar je aan toe bent.

10. muisje14

Daarbij ben ik nu niet eens aan de pil geweest, maar had een spiraaltje

11. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

Nov 1, 2011
    1,139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    ik denk hem nu 2 keer gevoeld te hebben, ook precies rond de uigerekende data. lage zeurderige rugpijn, wat spierpijn achtige krampjes of steekjes in de liezen...
    en heb dan ook vruchtbaar slijm en meer zin in seks haha

12. muisje14

Ik ook meer zin in seks :p hahaha, vind mijn mannetje helemaal niet erg :p

13. RHR1985

RHR1985 Actief lid

Dec 27, 2011
    173
    0
    0
    Brabant
    Haha ik ook en mijn ventje vind dat ook niet heel vervelend :p

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ongeveer 5 dagen vruchtbaar slijm doorzichtig maar niet helemaal waterig, meer rekbaar. soms rekbaarder en dikker dan de andere keer.

dan 2-4 dagen trekkend gevoel in mn onderbuik, lijkt op ongi. soms aan een kant steken maar ik voel altijd druk en soms een opgezette buik.

heel erg moe en wat 'moody'

wanneer precies mn eisprong is weet ik niet maar achteraf blijkt het dan de dag geweest te zijn waarop ik de heftigste symptomen had. dan word ik 2 weken erna ongesteld (deze maand hopelijk niet!!!)

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    ja en dat ook!:p

Share This Page