Hallo meiden, Ik heb deze ronde en hele lange cyclus, zit op dag 54 en ben nog niet ongesteld geworden.. Wel een paar vaag positieve testen gehad maar heeft waarschijnlijk niet doorgezet aangezien de streepjes vaak blijven.. Nu wild ik vragen of iemand misschien ervaring hier mee heeft en weet hoe het kan da mijn cyclus zo lang is, ben bijna een jaar van de pil af dus kan niet van de pil zijn, heb tussendoor een koperspiraal gehad maar die is er ook al een half jaar uit.. Heb altijd een cyclus gehad van tussen de 32 en 38 dagen.. Maar nu is hij bijna het dubbele.. Help!
heel herkenbaar! pcos is mijn gedachte nummer 1, ik zou eens met je huisarts gaan praten als ik jou was. sterkte
bedankt voor je reactie, ik ga maar even op internet speuren wat pcos is, heb er vaak van gehoord maar nooit echt precies geweten wat het inhoud..
Tja, je kunt gewoon ineens een cyclus overslaan, en het kan ook dat ineens je cyclus verandert.. Pco hoeft niet perse hoor, ik heb ook geen pco, maar heb wel cycli van 85 dagen gehad. Fijn dat je vandaag in ieder geval ongi bent geworden, dan kun je door naar de volgende ronde! Als die weer zo lang is, zou je even naar de huisarts kunnen gaan als je 't niet vertrouwt.