Thanks Martje... Over anderhalve week wel voor de zekerheid nog n keer wegen... Maar heb er nu iig wel weer vertrouwen in!
Nou, helaas is mn kleine mannetje weer afgevallen... Voelt zo ontzettend als falen... Waarom nou bij mijn kindje? Waarom bij mij? Als moeder zijn wil je (uiteraard) alleen t beste voor je kindje, mja wat is dat in dit geval... Bv is in principe t beste, maar als hij niet aankomt en in dit geval zelfs (vrij veel) afvalt... Is bv dan nog wel beter dan fv? Twijfels, twijfels... Gatverdamme!!! :x Word er zo ontzettend onzeker en (stiekem) ook best verdrietig van...
Hoeveel is hij afgevallen? Het kan iets simpels zijn als een volle plasluier 2 weken geleden, en een lege nu.
hey meis,ik denk dat je in de 4 maandendip zit. Mijn meisje krijgt sinds 2 maanden de fles. Een paar weken geleden was ze van de 8,7 kilo afgevallen naar de 7,8 kilo,dus 900 gram in dik 1 week tijd,en dat met de 5 flessen 200 ml die ze krijgt. Met flervoeding gebeurd het dus ook dat ze afvallen. Ze is gelukkig weer snel aangekomen na de 2 kuurtjes tegen spruw. Drink je kindje wel goed en heeft het geen pijn in zijn mondje?
Mijn moeder zegt trouwens altijd: kijk naar de drie P's. Poepen, plassen en pit. Zitten die alledrie goed, dan zit het wel snor met je ukkie.
Thanks weer voor t reageren meiden... @Leeuwtje... Nou hij was 342 gram afgevallen in 2 weken... Waardoor hij nu in bijna 5 maanden in totaal net 2 kilo zwaarder is geworden... Hij was redelijk gemiddeld met geboorte, maar inmiddels zit hij bijna op de ondergewicht lijn... En tja, k had t idee dat zn plasluiers nog wel gewoon redelijk tot goed waren, maar heb t nu net kunnen vergelijken met n plasluier van n flesje... En als k daarnaar kijk is t niet (meer) zo goed als k dacht... Ja gezien t feit dat eerder zn plasluiers wel oke waren en hij ook gewoon nog vrolijk en tevreden overkwam, hebben we er verder niet zo'n drukte van gemaakt... Maar hij slaapt tegenwoordig zoooo ontzettend veel... k Weet wel dat ze soms n sprongetje maken en dan meer slapen en zo zijn er nog wel meer redenen waarom ze meer zouden slapen... Even als voorbeeld... Gisteren heeft hij bijna 20 (!!!) uur geslapen... Maar dan meldt hij zich ook niet dat hij honger heeft... Zelfs overdag niet (meer)... @Biancamv2... Hij drinkt verder wel goed en heeft (los van aankomende tandjes) geen last van zijn mond... Word er zelf zo vreselijk onzeker van... k Twijfel aan alles en k zit al niet echt heel tof in mn vel... En tja, steun voor bv is hier ook ver te zoeken, zelfs mn vriend wil nu eigenlijk liever dat we overstappen op kv... Geen idee wat k wil.... Aan de ene kant bv, nja we weten allemaal wel waarom ... Maar aan de andere kant, als hij er niet voldoende aan heeft, ben k dan wel slim bezig als k ermee doorga?