Zo onzeker!

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Isamama12, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isamama12

Isamama12 Lid

6 sep 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik ben altijd al redelijk onzeker geweest op mijn werk, ook alleen op mijn werk, in mijn privéleven nergens last van (een soort faalangst denk ik). Ben bang om fouten te maken, dingen te vergeten en ben vooral bezig met de vraag wat mijn collega's en leidinggevende van mij denken.

Werk er nu 4 jaar en heb niet veel geluk gehad met mijn gezondheid en privéleven. Helaas leed mijn werk hier ook onder omdat ik me niet goed kon focussen. Zo heb ik in de eerste helft van 2010 me veel ziek moeten melden doordat ik veel last had van acute spieruitval (zit in de familie en dokters weten nog steeds niet wat het is). Gelukkig is dit in 1x overgegaan. In die tijd had ik ook geen gelukkige relatie met een jongen die nogal dominant en verbaal agressief was. Ik ben een gevoelsmens dus zat vaak huilend op kantoor bij mijn baas.
    Inmiddels heb ik wel een gelukkige relatie met mijn huidige vriend. Vorig jaar zomer werd ik nogal snel en onverwachts (maar wel heel gewenst) zwanger van onze eerste. Hierdoor kon ik me natuurlijk ook niet 100% focussen op mijn baan. Nu is mijn meisje inmiddels 6 maanden en ben ik alweer een tijdje aan het werk. 24 uur per week.

Vorige week heb ik te horen gekregen dat mijn schildklier te snel werkt waardoor je o.a. snel afvalt en heel moe bent. Naast het ontzwangeren zorgt er dit ook voor dat ik extra vergeetachtig ben. Door mijn nieuwe leventje met gezin en door mijn gezondheidsproblemen vind ik het moeilijk om me weer goed te focussen op het werk. Hierdoor groeit mijn onzekerheid enorm en ben ik zo bang dat mijn collega's en baas ontevreden over me zijn. Ik wil niet als het "probleemkind" worden gezien, maar als volwaardige collega die er toe doet!

Herkennen jullie je in het balanceren tussen werk/kind/huishouden?

Sorry voor het lange verhaal, maar moest mijn verhaal even kwijt!

2. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Ik heb daar verder geen herkenning in.. Vervelend dat je je zo onzeker voelt op je werk! Ik weet wel hoe het is als je schildklier te snel werkt, dat heb ik ook. Is het geen idee om hier met je baas over te praten?

3. Isamama12

Isamama12 Lid

6 sep 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    @reamonia bedankt voor je reactie! Ik heb er idd met mijn baas over gehad. Zijn reactie is heel zakelijk: hij geeft aan dat er altijd wel wat met me is en dat dat best lastig is. Hij heeft een paar keer gezegd dat hij ieder ander allang de laan had uitgestuurd, maar iets in mij ziet dus graag wil houden (heb vorig jaar ook een vast contract gekregen).

Waar had jij last van met je schildklier? Ik heb nogal last van vermoeidheid. Daardoor ook heel vergeetachtig en gehaast.

4. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Ik ben ook heel vermoeid, slaap 14/16 uur per dag, als kind zijnde nooit fatsoenlijk naar school gekund... Ook heel veel last van duizeligheid

Deel Deze Pagina