zeven weken zwanger en bloedverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by rhea karels, Dec 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Hoi Meiden!

Ik ben nu zeven weken zwanger en ben erg onzeker vanaf het begin geweest. Dit heeft te maken met een bbz in juni. Maar mijn onzekerheid was afgelopen woensdag weggenomen want toen hebben we een hele mooie echo gehad en daar zagen we ons klein wondertje met een kloppend hartje. Maar we zitten weer in onzekerheid want vanmorgen toen ik moest plassen heb ik bloed afgeveegd... :( Dit heb ik een paar keer gehad vandaag en er zat geen bloed bij het plassen. Het was wel helder maar zonder klontjes... En nu heb ik helemaal niks meer. Gelukkig hoor maar ik vind het wel heel vreemd.. Wat moet ik nu eigenlijk doen? Ik zit al bij de gyn ivm medische redenen. Heeft iemand dit gehad en is het goed afgelopen of moet ik toch heel erg rekening houden met het ergste??

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik zou even contact opnemen met je gyneacoloog.. Misschien kun je er dan even terrecht om te kijken door middel van een echo..

3. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Maandag ga ik ook direct contact opnemen. Ik denk dat het in het weekend niet zoveel zin heeft.

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Maak je geen zorgen! Je baarmoeder enz is op dit moment heel goed doorbloed dus daardoor verlies je sneller bloed door een wondje oid! Zolang je geen kramp en helderrood bloedverlies met stolsels hebt, is er niks mis :)

5. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie Kiraa! Ik heb geen stolsels en helemaal geen krampen en het is alweer over. Iedereen zegt ook dat ik me geen zorgen moet maken, maar het is zo moeilijk.

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Heb ik in.mijn eerste zwangerschap rond dezelfde termijn gehad. Het was alleen.bij het afwegen en.stopte na 1.5 dag. Je baarmoedermond is beter doorbloed en er kan makkelijker een vaatje springen.
    Dus maak je geen zorgen er is niks aan de hand. Als het veel gaat bloeden een maandverband vol of je krijgt krampen dan is het geen.goed teken en moet je contact opnemen met je vk.

7. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Dank je wel Leonizzie ik ben al een stuk geruster. Bij mij was het ook inderdaad alleen bij het afvegen en zeker geen stolsels of krampen. Ik had het vanmorgen rond elf uur en om twee uur had ik helemaal niks meer met afvegen en nu nog steeds niet. Ik maakte me alleen zorgen omdat het geen bruinig bloed was maar wel helder... Daar maakte ik me veel zorgen om. Ik hoop dat ik het niet meer krijg. Mijn volgende afspraak is 28 december, misschien gewoon afwachten als ik nu niet meer ga bloeden.

8. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    eeeh wil niet een zeikerd zijn maar bij een miskraam is niet altijd perse kramp aanwezig.... snap de spanning heel goed ( hier ook zeven weken zwanger en bloedverlies). Het is jammer genoeg niet te zeggen waardoor bloed altijd komt! Laten we duimen dat het iets onschuldigs is !

Zou inderdaad maandag eerst ff bellen!

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Tuurlijk is het moeilijk om je geen zorgen te maken! Iedereen heeft dat stiekem wel.. Ik verloor bij 5 weken donkerbruin bloed, helemaal in paniek maar niks aan het handje. :) en ach, de zorgen blijven tot ze geboren zijn en als ze er eenmaal zijn word het nog erger hihi ;) Hoort er gewoon bij denk ik ;)

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Nee als het nog erg pril is niet. Maar ze is al 7 weekjes, denk dat je het dan wel voelt als je een miskraam krijgt, en sowieso stolsels... En meer bloed dan een paar druppeltjes..

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ikzelf heb een paar dagen wat bloed verloren....geen stolsels gelukkig ... Nu heb ik,veel opgezocht hierover en lees best veel goede verhalen over bloedverlies in de eerste weken...
    En vooral als jij het maar even hebt gehad zal het vast goedzittem daarbinnen.

Toevallig sex gehad of veel inspanning of last van moeilijke ontlasting? Daar kan het ook van zijn...

Succes verder en anders gewoon bellen naar het zk.....ikzelf moest maar afwachten en heb daarom een vk gebeld die wilde gelijk die dag nog een echo maken.

12. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Ik heb wel heel erg last van moeilijke ontlasting. Veel inspanning ook maar heb geen sex gehad. Puur omdat ik echt bang ben voor bloedingen. Wel heb ik een paar dagen terug een inwendige echo gehad ik dacht daar nog aan misschien. Ik ga denk maandag gewoon bellen met de gyn en misschien heb ik dan mazzel en mag ik komen.

13. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Nee hoor dat snap ik ;)! Maar wat een spanning moet jij dan wel niet hebben al zeven weken bloedverlies? Is het bij jou bekend waar het vandaan komt?
    Ik duim zeker dat het iets onschuldig is.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dit is niet waar.....ik bloede al een paar weken,niet veel...maar toch elke dag wat.Geen krampen en geen stolsels en toch kreeg ik een miskraam op bijna 9 weken zwangerschap(ik was zwanger van een tweeling).Ook heb ik met andere zwangerschappen ook bloedingen gehad en dat ging wel goed. De laatste zwangerschappen verliepen helaas niet goed.

Ts: ik wil je niet bang maken,want het kan gewoon goed gaan.Maar je wilt gewoon geen bloed zien als je zwanger bent.Toch moet je ook rekening houden met het feit dat het fout kan gaan.
    Ik hoop uiteraard dat het allemaal goed zit....want ik weet helaas maar al te goed hoe erg het is om een miskraam te krijgen(ik heb 3 miskramen gehad,waaronder een tweeling)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als jij dan veel moet persen bv kan er zomaar een vaatje springen;) en door een inwendige echo zou het ook zomaar kunnen komen.

16. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Ik snap je hoor ook heel goed! Mijn bbz was ook een tweeling 1 in de baarmoeder die heb ik eerst verloren met 8 weken. Daar had ik wel enorme krampen en onzettend bloedverlies met stolsels van. En inderdaad wil je geen bloed zien. En de onzekerheid zal zeker blijven tot ik weer een echo heb gehad. Natuurlijk hopen we dat het goed gaat maar in me achterhoofd zal blijven dat het ook fout kan gaan. Ik hoop morgen dat ik snel een afspraak kan maken. Tot die tijd blijft het onzeker.

17. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Ik hoop inderdaad dat het daar door komt;) en dat we straks weer een mooie echo hebben. Voor jou ook spannend morgen! Ik las je onderschrift. Succes.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je ...... We duimen voor ons allemaal:D

19. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Heb net gebeld met het ziekenhuis en ik mag gelukkig om 14.00 uur langskomen. Spannend.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn zeg! Dan weet je tenminste meer....
    Succes!

Share This Page