Hoi Dames, Ben 11 weken en 2 dagen maar ineens geen kwaaltjes meer geen gevoelige borsten geen bandenpijn niet meer kokhalzen. Volgende week dinsdag pas weer naar het ziekenhuis voor de combinatie test. Wie heeft er nog meer ineens geen last meer van klachten dan? Wordt zo moedeloos van mezelf wil genieten maar het lukt me niet :S Hoop dat alles goed is..
Ik had om te beginnen al weinig klachten, maar de klachten die ik had (lichte menstruatiepijn, pijnlijke borsten, enzovoort) hielden ook op toen ik een week of acht zwanger was. Heerlijk. Zolang er niks fout gaat gaat het goed, en als het niet goed gaat hou je het toch niet tegen. Nee hoor, lekker van genieten. Ik hoef al die kwaaltjes niet. Ik begrijp dat sowiezo niet zo goed. Die kwaaltjes wijzen op een zwangerschap, das waar, maar het betekent niet dat je zonder die kwaaltjes niet zwanger bent of dat het mis zal gaan. Ik zou zeggen lekker van genieten
Hoi Mammamuis, Bedankt voor je reactie.. had ik ook weinig last gelijk al vanaf het begin. Soms een klein beetje misselijk. Maar het meeste had ik last van me borsten, weet je wel als ik me bhtje uit deed. Nu niets van dat al. Ma ga doen wat jij zegt en lekker genieten