Eindelijk :) Een echo & alles oke met de baby

Discussion in 'Zwangerschap' started by LeennKen, Jun 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Ik heb er 33 weken op moeten wachten! Maar vandaag had ik eindelijk eens een goeie echo zonder al te veel slecht nieuws :D of extra onderzoeken :)

Ik had wel een beetje teveel suiker & men bloeddruk was wat hoog maar die suiker: was waarschijnlijk weer toeval (net als vorige keer, gistere iets teveel cola gedronken ofzo) & de bloeddruk: ik was onderweg super misselijk dus heb me wat opgejaagd :)

En met mijn meisje is alles OKE! :D Ze zit exact op schema, volgens groeiecho is ze 33Weken en 0Dagen (klopt helemaal!) en weegt ze 2175gr :) Super in orde dus! Ze is op weg naar de 3.5 als ze blijft zitten... en wel ja.. de gyna was al blij dat we 28 weken gehaald hadden.. ze zit al 5 weekjes langer dan voorzien dus waarom blijft ze er niet nog 5 zitten ;) Al valt het echt niet mee met die warmte..

& Dan nog goed nieuws: ze ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden :) de kans dat ze nu nog gaat draaien is heel klein dus mijn bevalling zonder verdoving kan doorgaan <3 :)

Voor dit laatste krijg ik wel heel veel commentaar.. Pas op ik heb de papieren voor een ruggenprik ingevuld maar er staat ook op: LIEVER NIET! :) Het zit zo dat ik bij mijn miskraam extreem heb afgezien (en ja ik ben niet naief, dit gaat nog meer pijn doen maar ik zou die pijn graag koppelen aan iets leuks..kan misschien een rare reden zijn maarja..)

*Happy :)*

2. pegece

pegece Niet meer actief

fijn dat alles zo goed gaat en hopelijk blijft jullie kleine meid nog even zitten.

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Fijn dat alles goed is! Mag ik vragen waarom ze verbaasd waren dat ze 28 weken gehaald heeft?

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Elke vrouw langs mijn mama haar kant heeft telkens een moeilijke zwangerschap of bevalling. Ikzelf ben bv 10 weken te vroeg geboren, mijn zus 4 weken, zus haar zoontjes: 8 weken, 4 weken,.. en ga zo maar verder :) Ik heb een groot risico op een zwangerschapsvergiftiging (dan zetten ze alles in gang eens het kindje zou kunnen overleven) & een trombofilie stoornis. Heb ook bloed verloren tijdens de zwangerschap. Bij de vorige echo vonden ze teveel eiwit in mijn urine (kon teken zijn van zwangerschapsvergiftiging) en hebben ze direct aan de alarmbel getrokken :) Maar dat bleek dan weer oke te zijn na extra testjes

& voor mijn zwangerschap moest ik zware medicatie nemen tegen paniekaanvallen.. ik had zelfs al gesprekjes met de dokter gehad ivm anti depressiva... de gyna heeft nog steeds bang dat het me iets te veel gaat worden (voor of na de bevalling) ik heb nog last van hyperventilatie aanvallen en dagen dat ik het echt zwaar heb maar zo doktersbezoekjes als vandaag doen echt wel goed :)

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Gefeliciteerd! Al een mooi gewichtje,maar laat haar nog maar even groeien!

6. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ah zo, oke. Nou meid, ik hoop dat je meisje nog even lekker door blijft groeien en dat je er een beetje van kan genieten nog de laatste paar weekjes.

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals

Dank je! :) Ja ik heb liever dat ze wat aan de dikke kant is bij de geboorte dan echt te mager... aangezien er veel toch wat gewicht verliezen na de geboorte

8. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Wat fijn dat alles bovenverwachting goed gaat :D Geniet er nog maar lekker van!!!!

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

Jan 17, 2013
    1,253
    1
    36
    Female
    Zuid Holland
    Gelukkig goed nieuws, geniet er van hé:)

10. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

Sep 29, 2008
    576
    1
    0
    en nu genieten ! :)

11. LeennKen

LeennKen Bekend lid

Apr 12, 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    jup nu eindelijk achteruit liggen en genieten ;)

12. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Super! :)

Share This Page