Hallo. Luisteren jullie thuis ook naar t hartje van de baby? En waar doen jullie dat dan mee? Ben me aan het orieteren op de mogelijkheden. Bij mijn eerste zwangerschap had ik financieel niet de mogelijkheid om dit te doen maar nu wel en het lijkt me te gek om regelmatig naar de baby te luisteren maar weet dus helemaal niet welke apparaten goed zijn en waar je die kan kopen. Wie heeft er tips??? Xx
Hoi Memmie, ik heb zelf een doppler van Angelsounds aangeschaft. Dit heb ik gedaan bij Vos Medisch, kost rond de 35 euro. Mijn vriend en ik vinden het leuk om af en toe naar het hartje te luisteren. Schijnt dat je het al rond de 12 weken zwangerschap horen kan. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Fijne zwangerschap!
Hier ook Angelsound, heeeel vaak gebruikt bij mijn eerste zwangerschap. Kreeg er maar geen genoeg van.
Hai ook ik heb hem hier vandaan: De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons Sommigen kunnen het hartje hier al vanaf 9wkn mee horen, ik geloof ik ook ong met 10, weet t ff niet meer precies. Ik vind t leuk om af en toe te luisteren, denk dat ik t 1x pw doe. Wees je er wel bewust van dat het puur voo de fun is, je niet altijd het hartje goed kan vinden en daarom niet meteen in paniek moet raken en dat, als je op later tijdstip in de zwangerschap je kindje niet goed voelt maar wel een hartje hoort, dit niet betekent dat alles ok is. (advies vk's). Dus t is puur voor de fun een leuk ding voor dat geld!
Heb ook een angelsound en ben er super tevreden mee. Zelfs nu ik de kleine voel schoppen ga ik soms nog heel even naar het hartje luisteren en naar de bewegingen die hij maakt. Zalig!
Ook ik had bij mijn eerste zwangerschap de angelsound van Vos. Ik vond het heerlijk om om de dag eveneen minuutje naar het hartje te luisteren. Gaf mij rust. Wel moet ik je er bij melden dat ik soms moeite had om het hartje te vinden. Zeker in het begin. Je moet dan niet in de stress raken!! Als je weet dat je dat toch zou doen, zou ik niet aanraden om er een te kopen. Soms werkte het om wel te plassen van te voren en soms weer niet. Dus je moet er zeker handigheid in krijgen. Ikzelf ga vanaf een week of 10 het weer proberen
Bedankt voor de tips! Heb mn vriend opdracht gegeven om de angelsound te bestellen hihi.. Ik wist inderdaad dat het soms moeilijk is om t hartje te vinden. Ben niet t type wat gelijk in de stress zou raken omdat ik weet dat t soms moeilijk is. Ik kan niet wachten om t uit te proberen hihi