De titel zegt het al. AS dinsdag zou ik ongi moeten worden. (mijn cyclus was vorige maand 31 dagen, maar daarvoor hield ik het niet bij, dus daarom ga ik uit van 31 dagen) De laatste dagen ben ik wat misselijk en last van mijn darmen en licht ongi gevoel. Nu ben ik naar de drogist geweest en heb zo'n dubbele verpakking zwangerschapstesten van de etos gehaald. Ongeduldig als ik was, ik dacht ik heb er toch twee, heb ik net al een test uitgevoerd. En tegen mijn verwachting in, omdat het sowieso veel te vroeg is, krijg ik een heel dun tweede streepje! Ik heb de 8 juni als het goed is mijn ovulatie gehad, dus 12 dagen geleden. Ik zit nu op de 25e dag van mijn cyclus. Zou de test een eventuele zwangerschap echt al kunnen detecteren of zou het een foutje zijn?
ze zeggen een streep is een streep, je kan even wachten en dinsdag nog een keer testen!alvast een beetje gefeliciteerd!
Ik teste positief 11 dagen na m'n ovulatie! En die ovulatie is bevestigd door een ovulatietest, dus ik weet zeker dat het 11 dagen zijn. Dus ja; het kan zeker wel! Gefeliciteerd meid!
Thanks Ik ga het nieuws even laten bezinken. Maar er is toch nog best kans dat ik toch ongesteld wordt? Ik las dat 60% van de zwangerschappen nog voor de verwachte menstruatie eindigt.
Kan me niet voorstellen dat dat 60% van de zwangerschappen is, misschien bedoelen ze 60% van de miskramen? Anders zou dat wel enorm veel zijn en zou dus de meerderheid van de zwangerschappen in een miskraam eindigen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Ga uit van het positieve: 4 op de 5 zwangerschappen worden volbracht! Dus 80%!
Hoi Ebby, Alvast een beetje gefeliciflapstaard. Heb je je 2e test al gedaan? Ik ga m'n 2e vandaag doen. Heb ook voor mijn NOD getest. (maandag) Was licht positief. vandaag dus nog een keer. Succes Groetjes Maria
Klopt wel, van die 60%. Alleen is dat dus al voor de NOD; vaak gewoon zo dat het eitje niet goed innestelt. Je zal dan dus nooit weten dat je eitje bevrucht is geweest. Als het vervolgens wel goed innesteldt is de kans dat het goed gaat inderdaad 80%. Ik doe mee aan een onderzoek van het UMCU naar waarom zoveel bevruchte eitjes niet in een zwangerschap eindigen, en daar geven ze inderdaad 60% aan (zie oproep op de pagina "zwanger worden") Maar bij jou is het blijkbaar wel goed gegaan; gefeliciteerd!
Hoi Boney, Succes met je zwangerschapstest vandaag! Heb je hem al gedaan? Ik heb vannochtend de tweede test gedaan Ik kon het gewoon niet geloven. Het resultaat was precies hetzelfde, een hééél licht streepje. Ik laat het nou maar even rusten en test over een paar dagen nog een keer.
Ik zou als ik jou was idd over een paar dagen weer testen maar ik raad je aan een test van kruidvat te halen. Die zijn veel beter. Die van etos gaf bij mij een heel licht streepje terwijl een dag later die van kruidvat een super duidelijke streep gaf. Succes met wachten!
wie weet is het raak anders nog is testen op dag 33 ofzo van je cyclus , als je dan nog niet ongi bent geworden
Heey Ebby, Kun je de test anders niet even op de foto zetten? Dan kunnen we hier ook kijken of we een streepje zien.......
Gister avond heb ik er toevallig een foto van gemaakt Ik zie dat hij een beetje wazig is maar links zie ik toch een héél dun streepje.
Deze test had ik op internet gekocht en kwam net binnen. Die geeft een duidelijkere streep. Nu stop ik met testen want ik heb er al 3 gedaan Ik test nog wel een keer woensdag, de dag nadat ik ongesteld had moeten worden. Moet ik dan eigenlijk meteen een afspraak maken met de huisarts of hoe gaat dat?
haha, dat is een heel duidelijk streep meid! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik testte zelf ook 11 dagen na mijn eisprong positief. Ik moest eigenlijk die dag ook ongesteld worden, heb een korte luteale fase. Ik zou dan nog even wachten misschien tot woensdag en dan kun je gewoon een afspraak maken bij een verloskundige. Of als ze die niet hebben, zoals ons dorp, kun je een afspraak maken bij je huisarts.
Zo die is wel duidelijk hoor meid! Je bent echt wel zwanger! Ik durf je helemaal 100% te feliciteren:-D
Goh Miepie80; dat had ik niet gedacht! 60% gaat dus al fout voordat je uberhaupt merkt dat je zwanger bent. Mmmm, interessant, helaas niet erg positief... Ebby: Ja, die is echt positief! Nogmaals gefeliciteerd!
Die van internet, tweede foto, is een Mat Care Midstream. Ik heb hem op deze site besteld. Is dat een romed test? Ik heb even gegoogled en ik zie dat ze niet echt betrouwbaar zijn. Dan houd ik de testen van de drogist maar aan. Die van de eerste foto is van etos eigenmerk.