Hoi, Sophie heeft steeds dat haar huidje kapot is,vooral in haar nekje ,onder de oksel en nu ook in haar liesje,vaak smeer ik er sudocreme op en is het zo weg,vaak stinkt het ook een beetje,iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Ik ket met afdrogen ook goed op of het echt goed droog is. Groetjes,
Dit zijn smetplekjes, komt doordat het huidje nog een beetje vochtig is na het afdrogen (of in het nekje bijvoorbeeld van het spugen van de voeding). Ik merk dat het bij mijn dochter ook gebeurt terwijl ik er heel alert op ben met afdrogen. Ik doe er ook sudocreme op, helpt prima. Groetjes Sandra
k denk dat het smet plekjes zijn door het kwijlen morsen enz k smeer er ook altijd sudocreme op en dan is het ook zo weer weg wel goed droogmaken vooral onder het kinnetje enz
Ik maak na iedere fles Kian zn nekje goed schoon met een doekje, want als ik dat niet doe is het ook binnen een dag rood En idd sudocreme werkt het beste.
indd wat de anderen zeggen sudocreme en bepanthem zijn allebei erg goed ook heb ik bij mijn tweede zoontje erg goede ervaring met Daro vaseline wondjes op de billen waren hier zo mee weg
ik gebruik ook bepanthen op de smet plekjes. deze zalf is net iets zachter (makkelijker smeerbaar) dan sudocreme. groetjes susanne