Ik dacht, het is lekker weer, ik doe een raampje open, een klein beetje. Nog geen 5 minuten later; wat hoor ik toch? Mega hard gezoem, ja hoor.. Een wesp! Ik val gewoon zowat flauw van die beesten, zo bang ben ik. Het eerste waar ik aan dacht was de stofzuiger, maar ja, ook weer bang dat ie eruit zal kruipen. Alle moed verzameld en de stofzuiger gepakt. Zo eng vond ik het, was gewoon misselijk. Maar goed, de stofzuiger staat nog aan en het is al zo een 10 minuten geleden volgens mij. Zou hij dood zijn? Of wat zou ik nog kunnen doen?
Stofzuiger buiten zetten en dan uitdrukken.. jij snel naar binnen rennen Als hij nog leeft dan komt hij er buiten wel weer uit!
Ja, maar stel he, dat ik straks vanavond die stofzuiger binnen zet en hij word dan pas 'wakker' of zo, ben ik echt bang voor, lig ik te slapen snachts word ik wakker van gezoem.. Nee, ik ben ECHT bang! Durf ik niet..
Prop in de slang en lekker wegzetten. Hij stikt dan vanzelf. Sowieso is de kans groot dat hij al dood is. Ga zelf maar eens 10 minuten in zo'n stofnest van een stofzak/bak zitten!
Heb je er een met stofzuigerzak? Misschien helpt het als je nog wat hardere dingen opzuigt? Ik zou ook echt doodbang zijn.. brr.
Ik ben er ook als de dood voor zou de stofzuiger bij het oud vuil zetten. Nee even serieus prop erin en dan stikt hij vanzelf zoals er gezegt is.
Ja ik zat er ook aan te denken die stofzuiger meteen weg te gooien. Maar is ook zo wat haha. Ik heb stofzuiger met zak ja, heb wat propjes papier erin gedaan al, kleintjes. Ik denk dat ik straks een grote prop voor die stang doe en hem zo laat. Vanavond nog ff stofzuigen en dan moet ie wel dood zijn.. Het kan inderdaad bijna niet anders dat ie kasjeweilen is door de hitte en stof maar toch... ZO bang
Die is allang dood van het stof hoor. Theedoek pakken en opzuigen en dan stofzuiger uit doen. Als je een merk stofzuigerzak hebt zit er ook vaak een klepje aan je stofzuigerzak die weer dicht valt als je je stofzuiger uit doet dan kan ie er ook niet uit.
Ik zal dit idd doen, een groot stuk stof pakken. En er tegen aan zuigen. Ik denk niet dat ik zo een klepje heb, zijn van handy (blokker) voor de bosch en siemens.
Ah ok, dan werkt het volgens mij niet om andere dingen op te zuigen behalve stof. Ik heb zo'n zakloze en dan draait al dat vuil lekker rond in de bak, vandaar dat ik het vroeg. Dan zijn ze binnen no time dood. Prop is wel een goede oplossing inderdaad, daar had ik nog nooit aan gedacht
Vind trouwens echt wel knap van je! ik was t huis uitgerend haha Ik pak stofzuiger voor spinnen en laat ik m ook altijd nog ff aanstaan tot ik mag hopen dat ie t loodje heeft gelegd
Buurman? Ik heb mijn buurman wel s uit zn bed gebeld na nachtdienst omdat er een megawesp binnen zat en ml er niet was. Zoiets gebeurt trouwens altijd als de mannen er niet zijn!
Haha! Dankje, vind ook wel knap van mezelf.. Ja met spinnen doe ik dat ook altijd! Maar wespen steken he, en ben een keer gestoken, ZEER!! Kl*te beesten, gebeurd me geen tweede keer. Maare, buurman, is niet thuis en verder woon ik zeg maar naast wat winkeltjes en restaurantjes haha. Maar ja, de stofzuiger heb ik dan eindelijk na een half uur uit durven zetten met een grote sopdoek als prop voor de stang, en hij staat in de gang.. (woon in appartement met nog 2 bovenburen..)
Uhm, maar waarom heb je het arme beest niet gewoon doodgeslagen ipv opgezogen? Dan was je er meteen vanaf. De wespen die je ziet op dit moment zijn trouwens vooral koninginnen die net wakker zijn van winterslaap en op zoek zijn naar een fijn plekje voor een nest. Die zijn nog niet zo agressief als straks de 'echte' wespen in de zomer.
Omdat ik dat echt NIET durf.. Ik had die stofzuiger in mijn hand en durfde niet eens dichtbij te komen, ik val echt flauw dan als ik er teveel bij na denk. Ben eens een keer flauw gevallen van een zilvervis, kun je na gaan. Het was denk ik de koningin ja, ze was echt groot en zoemde als een gek.
Brrr... Ik vind je al een held dat je dat kreng hebt opgezogen.. Ik zou t huis uit vluchten vrees ik en er niet eerder in gaan dan dat iemand dat beest gedood heeft... Erg he...
Ik zal je vertellen, de vorige keer had ik mijn vriend gemaild dat ie van zn werk ff naar huis moest komen, gelukkig is dat 10 min fietsen, maar nu maar niet gedaan... Dus zo erg is dat niet haha