zo onzeker :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door NRO, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NRO

NRO Niet meer actief

Als mijn berekeningen goed zijn ben ik nu iets meer dn 5 weken zwanger. Vorige week donderdag een erg positieve zwangerschap test dus we waren helemaal blij. Vrijdag bracht ik mijn andere zoontje maar mijn ouders op de fiets. Het waaide best hard en fietste dus flink door. Eenmaal daar aangekomen ging ik naar het toilet en vielen er druppels helder bloed in de toilet. Ik kon het niet geloven en dacht gelijk het ergste .. ik heb er goed naar gekeken of er niks verdikkenst in zat maar kon niks vinden. Toen maar een maandverbandje in gedaan en terug naar huis. Ik heb geen last van krampen gehad alleen de lichte krampen af en toe die ik al een paar dagen had en volgens mij bij de zwangerschap horen. Ze werden ook niet erger. Elke keer als ik naar de wc ging druppelde het naar benede niet met grote hoeveel heden. In mijn maandverband zat niet veel en met afvegen was het wel veel. Het was helder rood en een keer met een stolseltje er tussen. Dit heeft anderhalf dag aangehouden en daarna veranderde het van kleur naar licht bruin en het druppelde ook niet meer met toiletgang. Maar nu heb ik nog steeds bruin verlies en heb vanochtend een schoon maandverband in gedaan en net bij toilet gaan zat er aardig wat bloed verlies in mn maandverband .. wel bruin van kleur maar met afvegen leek er ook een beetje licht rood bloed tusse te zitten.
    Vrijdag had ik gelijk de vk gebeld en mocht langskomen ze zei kleine kans dat we wat vinden maar ze snapte me onzekerheid. Ze kon niet duidelijk een vruchtje zien en of ik een miskraam had dus wijzer werd ik niet

Iemand die dit herkent ??

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten.

Mijn ervaring was niet goed. Ik ging bloeden, mocht de volgende dag langskomen en toen zat was er nog wel een zwangerschapsring te zien. De hele week nog oud bloed verlies gehad en de week erop mocht ik langs komen. De echo zag er niet goed uit, er zat allemaal bloed in mijn baarmoeder. Dit werd een miskraam.

Hopelijk valt het bij allemaal mee. Sterkte!

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ah meis, ik wou dat ik je kon opbeuren, maar dit klinkt niet goed:(:(:( Mijn eerste 2 miskramen zijn op een vergelijkbare manier verlopen. Maar die onzekerheid blijft toch, want je leest ook best veel verhalen van meiden bij wie het wel goed is afgelopen!

Ik wil je héél veel sterkte toewensen!

4. mamsam

mamsam Bekend lid

25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    he getsie, wat heb je nu verder met de vk afgesproken? wanneer mag je eventueel weer langs komen? hoop dat het kleintje toch is blijven plakken maar het kan alle kanten nog op... weet alles van die onzekerheid af. sterkte!

5. an123456789

6 nov 2013
    63
    1
    0
    hier een positief verhaal. Ik had ook een middag en een avond helder rood bloed verlies, zonder stolsels dat wel. Daarna nog twee dagen bruin verlies vooral met afvegen.Toen met 6 weken een echo gehad. Het vruchtje zat er nog maar het was te vroeg om er wat van te zeggen. Met 7 weken weer een echo en een kloppend hartje gezien! Nu 9 weken zwanger Hoop voor je dat het goed komt!

6. NRO

NRO Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. Vrijdag mogen we weer naar de vk. Vanochtend zat er weer donkerrood bloed in mijn maandverband :( niet zo erg als vrijdag. ik vind dit zo eng .. heb geen last van krampen. Ik hoop nog steeds dat het blijft zitten

7. brenniebren

7 mei 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nieuw hier maar heb al veel gelezen.
    mijn verhaal. Ik weet nu 3 weken dat ik zwanger ben.
    na een week begon ik bloedverlies te krijgen.
    meteen verloskundige gebeld mochg meteen komen.
    een echo gehad en ze zagen n vruchtzakje maar het was nog zo pril.
    4 dagen later nog onzeker dus weer n afspraak toen zagen ze een vruchtje.
    maar helaas ook een cyste op mn eierstok dus moest toen naar gynecoloog.
    toen zag hij een vruchtje met kloppend hartje. Helaas nog n paar dagen bloedverlies gehad. Vanaf afgelopen zaterdag alleen bij 1e wc bezoek van de dag bloedverlies
    De rest van de dag niets!
    wat denken jullie? Woensdag weer een echo zoo spannend

8. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    ik denk niet dat je je druk moet maken . Er kan een adertje gesprongen zijn .. Je baarmoedermond is heel gevoelig nu kan zelfs met hoesten en niezen al druk op komen staan. Ik heb tot vorige week bloed verlies gehad. bruin bloed en roze afscheiding. Ik denk dat het er gewoon bij kan horen . zolang je maar geen krampen hebt. Maak je er niet te druk om want dat is juist heel slecht. Als je niet vertrouwd gewoon verloskunidge bellen eventueel avonds naar spoedpost gaan (eerst bellen) dan krijg je een vroege echo en heb je meteen duidelijkheid. x

9. brenniebren

7 mei 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al 3 echo's gehad :)
    en steeds is er vooruitgang te zien.
    de verloskundige kan ik niet bellen want ben nu onder begeleiding vd gynecoloog..
    Had gister wel gebeld maar toen zeiden ze dat ze niets voor me konde doen dat ik echt tot volgende week woensdag moet wachten.
    gelukkig is het bloedverlies nu alleen smorgens.
    die onzekerheid is het ergst.

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Wat vervelend voor je, die onzekerheid. Maar het lijkt de goede kant op te gaan.

Ik zou als ik jou was wel een eigen topic openen want je hebt je verhaal in andermans topic geplaatst. Mogelijk loopt het verhaal van NRO anders en ben jij misschien blij aan het vertellen hoe goed het gaat..

11. NRO

NRO Niet meer actief

Even een update: de bloeding is 2 dagen geweest daarna nog 2 dagen last gehad van bruin bloedverlies gelukkig geen krampen... morgen mogen we weer voor een echo om te kijken of er al wat gegroeid is en wat ze de vorige keer vond op de echo en waar ze niet zeker van kon zegge of dat het vruchtje was of dat verder is ontwikkeld. Ik ben zo zenuwachtig lees op internet zoveel uiteenlopende verhalen over bloedingen.. dus we hopen maar dat het er nog zit

12. NRO

NRO Niet meer actief

Net bij de vk geweest en goed nieuws ! De eerste echo is van vorige week toen kon ze nog niet met zekerheid zeggen of dat het was en de onderste is van vandaag het heeft zich ontwikkeld wat betekend dat ik zwanger ben en het bloed gelukkig niet ernstigs was. Ik zou nu pas 5 weken zijn

Deel Deze Pagina