Hallo dames, Omdat ik ga verhuizen en mijn huidige verloskundige niet in deze regio komt moet ik een andere gaan zoeken. Op internet staan er een heleboel maar ik ken geen van alle. Wie weet wat een goede verloskundige is in Rotterdam? Ik woon in het westen van Rotterdam dus ze moeten daar wel komen. Ik vind het ook wel belangrijk dat het goed bereikbaar is en dat je er normaal kan parkeren. Ik ga trouwens in het Geboortecentrum Sophia bevallen. Wie weet er dus een goede verloskundige in Rotterdam?
Ik zit bij verloskundigen rotterdam west (ja zo heet de praktijk voordat je denkt huh). Is volgens mij ook de enige in de buurt. Kwam op google in ieder geval niet verder dan deze praktijk. Bij mijn vorige zwangerschap zat ik ook bij die praktijk alleen de laatste 3 maanden bij de gyneacoloog. Ik ben wel tevreden en ze hebben gelukkig ook gewoon echoapparatuur.
Ik zat inderdaad ook aan deze praktijk te denken Dus jij bent tevreden over deze praktijk? Leuke mensen, juiste kennis enz?
verloskundige praktijk west zitten op de Heemraadssingel Verloskundigen Rotterdam West ze zijn goed en lekker klein behuist waardoor het soms ene drukke gezellige boel is in de wacht kamers hahah , ben er erg tevreden en volgens mij zijn ze ook echt de enige in west voordeel ze zitten lekker vlak bij Sophia kinderziekenhuis en het bevalling centrum