Ik zou het zelf niet geloven als ik het niet zelf zou voelen, maar ik voel gewoon met 11 weken nu al mijn kindje bewegen. Zo bijzonder! Het is mijn tweede kindje dus ik herken het gevoel. Meer mensen die het zo vroeg al voelden? Sommige mensen geloven me gewoon niet, maargoed het is overduidelijk
Ja hier ook. Geloof rond 9/10 weken al gekriebel vanbinnen. Dit is mijn 3de dus weet het heel goed. Alleen aan de buitenkant is dit nog niet te voelen
Ik ook hoor. En toen ik dat aangaf aan de gyneacoloog zei ze dat dat heel goed kon, zeker bij een volgende kindje en in mijn geval ligt de placenta ook achter.
Hier met 12 weken dat ik echt dacht: Ja, daar is dat gekriebel weer wat ik jaren niet heb gevoeld. Niet dagelijks, maar wel af en toe zo'n tikje.
Ja ik was ook vroeg, rond de 13vweken wist ik het zeker maar iedereen verklaarde mij voor gek. Maar ik heb ook mijn placenta achter en een heel gevoelige baarmoeder dus ik voel bijna alles wat daar binnen gebeurd! Heel leuk maar helaas ook vaak pijnlijk haha
Voelde gisteren een plopje maar verder niks dus zou wel niks geweest zij .zoon lief voelde ik met 13 weken al
Bedankt dames! Ik heb ook een gevoelige baarmoeder denk ik want ik voelde al ruim voor het testen dat het raak was. Maar fijn die herkenning!
Ik wist het deze x al vanaf mijn eisprong haha. Ik had paar dagen voor de eisprong seks gehad met mijn vriend en tijdens eisprong 2/3 dagen hele pijnlijke buik gehad. Wist meteen dat het raak was
Ja mijn man wou het niet geloven eerst instantie dus hij mocht maandag voelen. Meteen zat mevrouw onder z'n hand en ze heeft even goed duidelijk gemaakt dat ze er was!. Ik weet niet of het uitmaakt ik heb een bmi van 16.5 Heb dus ondergewicht. Altijd gehad hoor haha.
Ik voelde mijn tweede zoontje met 13 weken en deze zwangerschap voel ik sinds een week (met 11 weken) af en toe een visje onder in mn buik. Zo beschrijf ik het gevoel
Ik dacht een zeg maar een soort van aai te voelen aan de binnenkant van mij buik. Was een paar dagen terug sindsdien een paar keer weer maar niet zo duidelijk meer. Maar of dat nou de baby was dat weet ik niet.